نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نوسازی مدارس در این استان با توجه به فاصله زیادی که با نقطه مطلوب دارد نیازمند حرکت جهادی برای رسیدن به نقطه ایده آل هستیم.

نوسازی مدارس در سیستان و بلوچستان نیاز به حرکت جهادی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی  در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان با خود ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه اظهارداشت: آموزش و پرورش یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه علمی، اجتماعی و اقتصادی کشور است و با وجود همه خدمات صورت گرفته، اما نیازمند تلاش بیشتر در این استان دارد.

او افزود: آموزش و پرورش علاوه بر نرم افزار، نیاز به زیرساخت نیز دارد و تلاش‌های صورت گرفته در سیستان و بلوچستان بسیار ارزشمند بوده و جای قدردانی دارد.

امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به فاصله زیادی که سیستان و بلوچستان در زمینه آموزش و پرورش با نقطه مطلوب دارد نیازمند حرکت جهادی برای رسیدن به نقطه مدنظر هستیم.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مشارکت همه اقوام و مذاهب برای مدرسه سازی بسیار ارزشمند است و این نیاز به فرهنگ سازی و پیگیری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی تصریح کرد: امیدواریم با تلاش شما شاهد رشد مدرسه سازی در سطح استان باشیم

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز گفت: حرکت‌های خوبی در زمینه نوسازی مدارس سال‌های گذشته در استان انجام شده که این موجب خوشحالی است و البته هنوز راه‌های زیادی مانده که باید در راستای خدمت در این منطقه طی شود.

رضا سرحدی نیا افزود: در دهه ۹۰ که پشت سر گذاشتیم ۶ هزار کلاس درس در سطح استان آماده سازی شده است.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۲۰ هزار کلاس کاربردی در سیستان و بلوچستان داریم که نسبت به متوسط کشوری پایین هستیم و حدود ۶ هزار کلاس در سطح استان کم داریم و باید تامین شود.

او تصریح کرد: سیستان و بلوچستان اولین استان بود که در زمینه نوسازی مدارس سند توسعه طراحی کرد و به کشور ارائه داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ما در سال گذشته تعداد کلاس‌های واگذاری را به عدد ۴ رقمی یعنی ۱۲۰۰ کلاس رساندیم و بنا داریم همین اقدام ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار