شهردار کرمانشاه گفت : نظارتی بر تولید و عرضه خودرو انجام نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نخستین نشست شورای حمل و نقل و ترافیک شهر کرمانشاه در سال ۹۹ با حضور شهردار کرمانشاه برگزار شد.

ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گزارشی از تصادفات درون شهری و نقاط حادثه‌خیز سطح شهر ارائه و به مجموعه اقدامات شهرداری در راستای کاهش تصادفات اشاره کرد.

او به فوت تعدادی از شهروند کرمانشاهی در سال گذشته در حوادث رانندگی اشاره کرد و افزود: بیشتر این آمار به عابران پیاده برمی‌گردد که با مطالعات آماری صورت گرفته ۱۹ نقطه حادثه خیز در سطح معابر شهر شناسایی شده که بیشتر این نقاط در سه محور بزرگراه امام، بزرگراه جانبازان و بلوار شهید بهشتی هستند که با توجه به علت وقوع تصادفات در هر یک از این نقاط برای هر کدام راهکار‌هایی از قبیل اصلاح هندسی، آرام سازی ترافیک، جداسازی و... ارائه گردیده است. با تصویب روند این مطالعات مقرر گردید اقدامات فنی تعیین شده برای این نقاط به ترتیب آغاز گردد.

در ادامه اصلاح هندسی ورودی شهرک‌های پردیس و صدرا مورد بررسی قرار گرفت. با اجرای این طرح علاوه بر کاهش قابل توجه و روان‌سازی گردش ترافیک در اطراف میدان آزادگان، مشکلات حمل ونقلی اهالی شرک‌های صدر و پردیس و ساکنان مسکن مهر ارتش حل شده و وضعیت تردد در این شهرک‌ها و میدان آزادگان بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه افزود: خروجی جلسات ترافیکی باید تاثیر ملموسی بر کم شدن مشکلات ترافیکی داشته باشد.

طلوعی افزود: مجموعه شهرداری سعی کرده است با وجود همه مشکلات اقتصادی از حداکثر ظرفیت حل مشکلات ترافیکی شهر بهره ببرد.

شهردار کرمانشاه با انتقاد از عدم نظارت بر تولید بی‌رویه و عرضه خودرو در شهر‌ها افزود: بدون توجه به جوابگو نبودن زیرساخت‌ها هرساله تعداد زیادی خودرو سورای به جمعیت خودرویی شهر‌ها اضافه می‌شود که این رویه تصمیمات ترافیکی را سالیانه کرده است، یعنی شما هر سال باید تصمیمات مناسب با همان سال را گرفت و اجرا کرد و سال جدید تصمیمات و اقدامات سال گذشته کارآمد نیست .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.