مسابقه‌ فرهنگی " بانوی صبور" و " با کتاب در خانه" در همدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان از برگزاری مسابقه‌های فرهنگی" بانوی صبور" و "با کتاب در خانه" ویژه مدیران، فعالان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

مسابقه‌ فرهنگی حمید رضا ناهیدی فرد،  مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: این طرح به منظور پویش مردمی " مسجد کانون سلامت" و تداوم فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد در ایام محدودیت‌های برقرار شده به جهت بیماری کرونا اجرا می شود.

او افزود: این مسابقات ذیل برنامه‌های فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و در راستای پویش مردمی " مسجد کانون سلامت" در بستر فضای مجازی سامانه بچه‌های مسجد طراحی و در حال برگزاری است.

ناهیدی اضافه کرد: از جمله اهداف برگزاری مسابقه فرهنگی بانوی صبور می‌توان به آشنایی بیشتر با شخصیت والای حضرت زینب (س) و تقویت باور‌های دینی و اعتقادی اشاره کرد.

او ادامه داد: مسابقه "با کتاب در خانه" با محوریت یادداشت برداری و خلاصه نویسی از کتاب‌های جذاب موجود در منزل و مساجد و بارگزاری خلاصه نویسی‌ها در سامانه بچه‌های مسجد بارگزاری شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان بیان کرد:علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت www.bachehayemasjed.ir وارد صفحه کاربری خود شده و در این مسابقات شرکت کنند.

ناهیدی فرد ابراز داشت: به برندگان هر دو مسابقه جوایز نفیسی اهداء و بهترین خلاصه نویسی‌ها نیز منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار