هاشمی گفت: از هفته آینده با بازگشایی اصناف و حضور تمام کارمندان در محل کار خود باید منتظر موج دوم پاندمی کرونا باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۲۴ فروردین ماه) برگزار شد، گفت: فعالیت ادارات از روز گذشته با دو سوم جمعیت کارکنان آغاز شد و همچنین فعالیت اصناف شهر تهران نیز از هفته آینده آغاز می‌شود که همین امر افزایش تردد را رقم می‌زند.

وی افزود: حمل و نقل و تردد مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا است و موج دوم پاندمی کرونا را به دنبال دارد و موجی از نگرانی را به همراه داشته است و انتظار می‌رود که مدیریت شهری در تصمیم‌گیری‌های خود از نظر شورای شهر هم بهره ببرد و در تصمیم‌گیری‌ها بازبینی جدی شود.

هاشمی ادامه داد: یکی دیگر از موارد نشان ندادن و نادیده گرفتن زحمات مدیریت شهری است که امروز یزدانی معاونت خدمات شهری در جلسه حضور دارند و نحوه فعالیت‌ زیر مجموعه‌های این معاونت را در روزهای کرونایی و همچنین همزمان با بارش‌های باران را تشریح خواهد کرد.

او بیان کرد: از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران می‌خواهم که با توجه به آلام بخشی از جامعه که در سوگ عزیزان خود نشستند، برنامه‌های جامعی را در نظر گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار