عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه برگزاری تمرین و بازی‌ها را ندهد، صحبت درباره زمان آغاز مسابقات غیب گویی است

هوشنگ نصیرزاده عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران با توجه به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: تکلیف این مسابقات هم مانند لیگ برتر و تمام رقابت‌های دیگر نامشخص است. تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه برگزاری تمرین و بازی‌ها را ندهد، صحبت درباره وضعیت مسابقات غیب گویی است.

او افزود: ما باید ابتدا تکلیف لیگ برتر را بدانیم و سپس طبق نظر کمیته مسابقات و هیئت رئیسه سازمان لیگ، زمان برگزاری چهار بازی باقی مانده جام حذفی را مشخص کنیم. اکنون هیچ کاری نمی‌توان انجام داد چرا که حتی مجوز تمرین تیم‌ها هم صادر نشده است.


بیشتر بخوانید: تمرینات ذوبی‌ها برای ادامه لیگ برتر


عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد: تنها نکته‌ای که می‌توانم درباره جام حذفی بگویم این است که در صورت برگزاری ادامه لیگ برتر، بازی‌های باقی مانده جام حذفی هم برگزار خواهد شد چرا که طبق قوانین قهرمان این رقابت‌ها باید به عنوان یکی از نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

او درباره اینکه شنیده می‌شود ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش زمان شروع تمرینات تیم‌ها را مشخص کرده و لیگ برتر هم از ابتدای خرداد آغاز می‌شود، گفت: تاکنون چنین مجوزی صادر نشده است. من از زمان شروع تمرینات و بازی‌ها بی اطلاع هستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار