رزمایش کمک‌های مومنانه با رمز یا صاحب الزمان ادرکنی و با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مراغه آغاز شد.

آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در مراغهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، رزمایش کمک‌های مومنانه با رمز یا صاحب الزمان ادرکنی و با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج در مراغه آغاز شد.

سرهنگ پاسدار رشیدی فرمانده سپاه ناحیه مراغه افزود: باید در اجرای فرامین رهبر انقلاب پیش قدم و پیشرو بوده و اولین لبیک گوی رهنمود‌های ایشان در خدمات رسانی و ارتقای اجتماعی جامعه اسلامی باشیم.

سرهنگ پاسدار رشیدی با بیان اینکه سپاه جریان و نیرویی خدوم برای جامعه است افزود: در طول رزمایش کمک‌های مومنانه، همه در راستای خدمت صادقانه به نیازمندان و محرومان تلاش کنند.

او ماه مبارک رمضان و شعبان را ماه کمک به مظلومان و محرومان عنوان و  افزود: باید تلاش شود تا انفاق و کمک به هم نوعان، اولویت کاری همه آحاد مردم قرار گیرد.

رشیدی با اشاره به آغاز رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان گفت: محور اصلی و عملیاتی این رزمایش، پایگاه محور و محله محور بودن آن بوده و تهیه بانک اطلاعاتی افراد نیازمند در حوزه استحفاظی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و نیز توزیع عادلانه کمک‌ها به نیازمندان در آن مورد توجه قرار می‌گیرد.

او افزود: اولویت توزیع اقلام معیشتی در این رزمایش اجتماعی و فرهنگی، با افرادی است که شغل و معیشت خود را در اثر شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان از دست داده اند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

او گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف این شهرستان ادامه خواهد یافت.

رشیدی گفت: تولید قدرت نرم برای نظام جمهوری اسلامی و نیز صیانت از کرامت انسانی از اهداف اصلی این رزمایش بوده و در آن باید آبروی اشخاص و خانواده‌های مورد حمایت، حفظ شده و با احترام از نیازمندان تکریم شود.

فرمانده سپاه مراغه تبدیل کردن تهدیدات‌ها به فرصت را از خصوصیات سپاه عنوان کرد و افزود: بزرگ‌ترین ویژگی سپاه و بسیج، ایجاد فرصت از دل تهدیدات بوده و از این رو باید تلاش شود تا جایگاه سپاه و نظام اسلامی در جامعه حفظ شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.