با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم موفقیت شرکت نیسان در فروش محصولات، این مجموعه قصد دارد تا میزان تولید خودرو‌های خود را تا یک میلیون عدد کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که مدیران شرکت نیسان سرانجام متوجه این مسئله شده‌اند که در پی وجود انبوهی از مشکلات، آن‌ها نیاز دارند تا کارخانه‌های خود را کمی کوچک کنند.

بر اساس گزارش‌هایی که از این مجموعه به دست رسیده، شرکت نیسان قرار است تا تولید‌‌ اتومبیل‌های خود را از ماه آینده ۱ میلیون عدد کاهش دهد. این شرکت در نظر دارد تا هدف فروش محصولات خود در یک سال را با کاهشی یک میلیون عددی درنظر بگیرد.

جزئیاتی از مشکلات شرکت نیسان در فروش محصولات خود

حتی پیش از شیوع ویروس کرونا در جهان، شرکت نیسان شاهد بروز مشکلاتی در بازار فروش خود شد که در حال منتهی شدن به ایجاد ضرر‌های بزرگ بود. علت این عدم موفقیت شرکت نیسات نیز گسترش بیرویه و توسعه کارخانه در زمان مدیریت کارلوس گوسن است. حالا با شیوع ویروس کرونا، ضربه آخر به این شرکت خورد و آن‌ها دیگر چاره‌ای جز کاهش میزان تولید خود را ندارند.

کاهش تولید اتومبیل توسط شرکت نیسان

همچنین تا به امروز هیچ بازار هدف جدیدی از سوی این شرکت مشخص نشده و معلوم نیست که این کارخانه چه تضمین اقتصادیی را برای خود در نظر داد. با این حال گفته می‌شود برنامه کاهش تولید شرکت نیسان به این هدف در حال انجام است که این کارخانه بتواند تا سال ۲۰۲۳ تولیدات و فروش خود را به ۵ میلیون برساند. در ادامه مدیرعامل وقت این شرکت، هیتورو سایکاوا اظهار داشته که آن‌ها در نظر دارند تا پس از دسترسی به میزان ذکر شده، آن را در مدتی کم به شش میلیون عدد فروش خودرو برسانند.

گفتنی است که این شخص تا مدتی پیش در نظر داشت تا میزان فروش شرکت را به ۸ میلیون عدد خودرو در سال برساند. این شرکت توانست تا در سال گذشته خود ۵ میلیون اتومبیل را در بازار جهانی به فروش برساند اما با توجه به شرایط فعلی دنیا به نظر می‌آید که نیسان نتواند تا امسال نیز جای خود را در جهان خودروسازی حفظ کند و در نتیجه آن‌ها نیاز به عقب نشینی دارند.


بیشتر بخوانید: احتمال معرفی عضو جدید T-Roc از سوی شرکت فولکس واگن 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار