نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: فعالیت این قرارگاه از ۱۵ شعبان تا عید فطر در مرحله اول خواهد بود.

آغاز رسمی رزمایش مردمی مساوات و همدلی با رمز لبیک یا امام در البرزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج در جلسه ای با حضور دستگاه های اجرایی استان ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمانی و دستگاه های فعال در عرصه مبارزه با ویروس اشغالگر کرونا گفت: فعالیت ها در استان به خوبی انجام شده و در حال حاضر روند مناسبی دارد.

او در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در روز نیمه شعبان و حمایت از مستنمدان و قشر آسیب دیده در گسترش بیماری کرونا، از تشکیل قرارگاه رزمایش مردمی مساوات و همدلی با رمز لبیک یا امام خبر داد و افزود : محدوده زمانی قرارگاه در مرحله اول از ۱۵ شعبان تا عید فطر ادامه خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه این رزمایش ابعاد مختلفی دارد، گفت: اولین هدف این رزمایش حمایت از مستمندان است، لذا اولین اقدام جمع آوری بانک و جامعه آماری نسبت به این گروه است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: شناسایی آسیب دیدگانی که نه از حمایت های دولتی و نه از حمایت های غیر دولتی بهره مند نیستند مانند کارگران روزمزد هم از دیگر بخش های این حرکت است.

امام جمعه کرج: جذب منابع نقدی و غیر نقدی و مشخص شدن یک حساب به نام دفتر نمایندگی ولی فقیه، تنظیم سیستم توزیع و نظارت بر حسن انجام همه امور نیز از دیگر بخش های این قرارگاه خواهد بود.

در پایان این جلسه دستگاه های مختلف نیز برای اجرایی شدن فعالیت های این قرارگاه، هم حضور خود را اعلام کردند و هم ابعاد مختلف آن بررسی شد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.