مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پروژه مهر نماد همبستگی، تحول، مدیریت کارآمدو هدفمند در راستای رسیدن به اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در جلسه ویدیو کنفرانس شورای معاونین آموزش و پرورش استان کرمان با روئسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان هاو مناطق، گفت: اجرای مطلوب و اثربخش پروژه مهر در راستای ایجاد نشاط و پویایی در مدارس اولویت اصلی آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی ۹۹ -۴۰۰ است.

او بر سازماندهی بهینه نیرو‌های انسانی و تامین تجهیزات مورد نیاز مدارس در قالب پروژه مهر تاکید کرد و افزود: پروژه مهر نماد همبستگی، تحول و مدیریت کارآمد در راستای بازگشایی مدارس، بزرگترین رویداد اجتماعی کشور است.

او سازماندهی نیروی انسانی متناسب با واقعیت‌ها را ضروری دانست و از آغاز فرآیند نقل و انتقالات در درون درون و برون استانی فرهنگیان از اول اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: به منظور سازماندهی بهینه و اصولی نیروی انسانی فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان در استان کرمان خردادماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

او بهینه سازی نیروی انسانی، توانمند سازی نیروی استانی، ارتقا کمی و کیفی، فعالیت‌های آموزش و پرورش، جمع آوری موانع و مشکلات مدارس و تجمع فضا‌های آموزشی را از مهمترین محور‌های پروژه‌های مهر در استان دانست.

اسکندری نسب از معلمان به عنوان پرچمداران اصلی نظام تعلیم و تربیت کشور نام برد و از فعالیت‌های موثر و اثربخشی تمامی همکاران در حوزه آموزش مجازی وایجاد جهاد آموزشی درشرایط تعطیلی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

او با اشاره به جایگاه اجتماعی بالای فرهنگیان در کشور تصریح کرد: تکریم معلم ضرورتی امکان ناپذیر است، زیرا معلم با توانمندی و تاثیرگذاری خود پایگاه اجتماعی برای نظام تعلیم و تربیت ایجاد می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس دستورالعمل وسامانه انتخاب وانتصاب مدیران، تاکید کرد و افزود: هرگونه انتصاب خارج از سامانه غیر قانونی بوده و تخلف محسوب می‌شود.

او با تاکید بر تشکیل کمیته انجمن مدارس در کنار سایر کمیته‌های پروژه مهر عنوان کرد: پیگیری آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی و تهیه بسته‌های یادگیری بر پیگیری و نظارت جدی آموزش مجازی دانش آموزان از طریق شبکه اجتماعی شاد است.

او با بیان اینکه راه اندازی شبکه شاد اقدام و موثر در راستای تحقق شعار سال جهت تولید است، گفت: این اقدام و موثر و ابوالفضل اقدام موثر در تاریخ نظام تعلیم و تربیت ماندگار ودر شرایط عادی نیز کار ساز خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار