رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد گفت: پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معصومه کاظم زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان لامرد با اشاره به راه اندازی این پویش بیان کرد: از عموم مالکان لامردی درخواست می‌شود همزمان با سراسر کشور در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

او، با تاکید بر تعطیلی مهد‌های کودک از نخستین روز‌های اسفند پارسال براساس ابلاغ ستاد ملی کرونا تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی ۴۲ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی شهرستان لامرد شد که از این تعداد، ۱۵ مهدکودک استیجاری هستند و هدف از راه اندازی این پویش، جلب رضایت مالکان برای بخشش اجاره مهد‌های کودک استیجاری است.

کاظم زاده با اشاره به اینکه مهد‌های تحت نظارت به صورت خصوصی اداره می‌شوند، تصریح کرد: باتوجه به هزینه بالای مهد‌های کودک اعم از پرداخت دستمزد، بیمه مربیان و اجاره، از تمام مالکان و خیراندیشان لامردی درخواست می شود که با پیوستن به این پویش، از کودکان این دیار نخبه پرور حمایت کنند تا ضمن عبور از این وضعیت بحرانی، شاهد تداوم فعالیت مهد‌های کودک باشیم.

رئیس اداره بهزیستی لامرد از رسانه‌ها و خیراندیشان درخواست کرد تا در اطلاع رسانی و جلب رضایت مالکان برای بخشش کامل یا بخشی از اجاره بها مهد‌های کودک مشارکت کنند.

او، با قدردانی از خیرانی که بهزیستی را در جنبه‌های مختلف همراهی می‌کنند، افزود: مالکان دلسوزی که به این پویش پیوسته اند از پاداش اخروی بهره مند می‌شوند و نشان (حامی کودک) و لوح تقدیر به آنان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار