ورود مهمانان ناخوانده به داخل محوطه سفارت آمریکا در دهلی نو خبرساز شد.

 سفارت آمریکا به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اواسط ماه دسامبر بود که پزشکان چینی از شیوع ویروسی مرموز در این کشور خبر دادند. دولت چین در اواخر دسامبر و پس از تحقیقات انجام شده شیوع گسنرده ویروسی با نام کرونا را در " ووهان " تایید کرد. این ویروس اکنون در ۲۱۰ کشور جهان گزارش شده است. تاکنون حدود ۱۸۰۰۰۰۰ تن در جهان به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه نزدیک به ۱۱۰ هزار تن از این تعداد جان خود را از دست داده اند. کشور‌های آمریکا، اسپاینا، ایتالیا، فرانسه و آلمان دارای بیشترین بیماران مبتلا به کورنا در جهان هستند.

یکی از کشور‌های جهان که شیوع کرونا در آن گزارش شده است هندوستان است. تاکنون بیش از ۸ هزار تن در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که حدود ۳۰۰ تن از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. پس از شیوع کرونا در هند دولت این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد. با شیوع کرونا در هند این ویروس به داخل سفارت آمریکا در این کشور نیز نفوذ کرد و ابتلا یکی از کارمندان به کرونا تایید شد.


بیشتر بخوانید: چرخ و فلک سواری گوسفندان در پارک!


مهمانان ناخوانده سفارت آمریکا در هند!///

اما به تازگی ورود دو مهمان ناخوانده به داخل محوطه سفارت آمریکا در دهلی نو خبرساز شده است. تصاویری که در توئیتر منتشر شده است پرسه دو طاووس در محوطه سفارت را نشان می‌دهد. انتشار این تصاویر در توئیتر با استقبال کاربران همراه بود و بیش از ۲۰۰ بار بازنشر شد و حدود ۲۵۰۰ کامنت دریافت کرد. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «در این روز‌های قرنطینه باید حواسمان به حیوانات از جمله پرندگان نیز باشد. یادمان باشد مقداری آب و غذا برای آن‌ها در برون از خانه قرار دهیم.»

گفتنی است؛ ورود این دو طاووس به داخل محوطه سفارت آمریکا در دهلی نو در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز ورود ده ها گوسفند به یک پارک محلی در ولز به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.