رئیس کمیته امداد اردکان گفت: در سال ۹۸ با همکاری بانک‌ها حدود دو میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان با اشاره به نام‌گذاری سال به‌عنوان سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، گفت: سال ۹۸ بانک‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد همکاری بسیار مطلوبی داشتند و با همکاری آن‌ها ۵۲ فرصت شغلی برای مددجویان اردکانی ایجاد شد.

او بابیان اهمیت ایجاد مشاغل پایدار برای مددجویان، ایجاد درآمد مستمر و کافی برای آنان و فراهم شدن زمینه خودکفایی اقتصادی و خروج از حمایت، بیان کرد: سال ۹۸ بانک‌های ملی، رفاه، توسعه تعاون و پست‌بانک بیشترین همکاری در ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردکانی را داشتند و گامی بلند در خودکفایی آنان برداشته‌شده است.

خلیلی با قدردانی از همکاری مستمر بانک‌های عامل شهرستان برای توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت این نهاد، افزود: در سال ۹۸ با همکاری بانک‌ها دو میلیارد و ۱۰۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت شد.

او یادآور شد: علاوه بر اعطای تسهیلات بانکی، سال گذشته ۹۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اردکان از آموزش‌های شغلی این نهاد در سه سطح مقدماتی اشتغال، مهارت‌آموزی و پایدارسازی و توسعه اشتغال بهره‌مند شدند و برای ۳۲ نفر نیز کاریابی انجام‌شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان از کارفرمایان دعوت کرد برای تأمین نیروی انسانی خود، از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استفاده کنند و از بسته‌های تشویقی در این زمینه که شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی یا پرداخت تسهیلات به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به ازای به‌کارگیری هر نفر بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار