مدیر کل کمیته امداد استان از پرداخت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک موردی ویژه به نیازمندان کرمانشاهی برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد و گفت: این اعتبار از محل کمک‌های بنیاد مستضعفان اهدا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بروز آثار و تبعات منفی در امور معیشتی خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل و کسب و کار‌های خرد، گفت: بنیاد مستضعفان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک موردی ویژه بلاعوض به نیازمندان کرمانشاهی اهدا کرده است.

او افزود: این کمک به نیازمندان واجد شرایطی که تحت حمایت این نهاد نیستند به ویژه ساکنین حاشیه شهر‌ها با اولویت مشاغلی که درآمد آن‌ها تحت تاثیر بیماری کرونا کاهش یافته تعلق می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: خانواده‌های یک نفره از کمک موردی ۱۵۰ هزار تومانی، دو نفره ۲۵۰ هزار تومانی، سه نفره ۳۵۰ هزار تومان، چهار نفره ۴۵۰ هزار تومانی و پنج نفره و بیشتر از کمک موردی ۵۰۰ هزار تومانی بنیاد مستضعفان بهره مند می‌شوند.

رخصی تاکید کرد: کمک‌های موردی بعد از شناسایی نیازمندان واجدشرایط در اسرع وقت به حساب سرپرستان این خانوار‌ها واریز می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.