مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بخش کامفیروز گفت: روزانه یک هزار ماسک در کارگاه های این بخش تولید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی میرباقری مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بخش کامفیروز گفت: کارگاه تولید ماسک با مشارکت بانوان جهادی قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی تحت اشراف دفتر امام جمعه در لبیک به شعار سال مقام معظم رهبری برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در کامفیروز،  بانوان کامفیروزی روزانه یک هزار ماسک را تولید می کنند.

او، با اشاره به اینکه هدف اصلی این کارگاه تامین و تولید ماسک برای افراد در معرض خطر و نیازمندان است، بیان کرد: این مرکز با اخذ مجوز از شبکه بهداشت و با رعایت تمامی ضوابط بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت مردم نوع‌دوست و پرتلاش کامفیروزی روزانه در ۲ شیفت مشغول به خدمت رسانی بوده که حاصل زحمات آن‌ها تاکنون تولید ۱۰ هزار ماسک است.

میر باقری با تاکید بر اینکه کارگاه فوق مردمی بوده و بدون حمایت دستگاه‌های دولتی راه اندازی و اداره می‌شود، تصریح کرد: این کارگاه به طور مستمر از سوی اعضای شبکه بهداشت و قرارگاه ضدعونی می‌شود، و تمامی ماسک‌های تولیدی نیز پس از اتمام در دستگاه مخصوص برای میکروب‌زدایی قرار گرفته و پس از آن جوانان خدمتگذار کامفیروزی به صورت رایگان در اختیار مردم منطقه قرار می‌گیرد.

مدیر کارگاه جهادی تولید ماسک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بخش کامفیروز  ادامه داد:کارگاه فوق و خیران کامفیروز، با مراکز و بیمارستان‌های سراسر استان که درگیر با کرونا ویروس هستند و نیاز به ماسک دارند، آماده هر گونه همکاری هستند.

 این قرارگاه خودجوش که با هدف تأمین سلامتی و حفاظت از جان شهروندان کامفیروزی راه اندازی شده، فقط  از سوی شورای اسلامی شهر کامفیروز و شبکه بهداشت مورد حمایت قرار گرفته و سایر ارگان‌های دولتی هیچ گونه همکاری‌ای را در این مورد ندارند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار