رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: ۱۰۰هزار ماسک برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در داروخانه‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حسین عیسی‌زاده دریس رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان روز یکشنبه گفت: با هماهنگی اداره صمت و انجمن داروسازان آبادان تعداد ۱۰۰ هزار ماسک از خارج استان خوزستان تهیه و در داروخانه‌های آبادان، شادگان و خرمشهر توزیع شد.

او افزود: این ماسک‌ها با قیمت هر عدد ۲۵ تا ۲۸ هزار ریال در داروخانه‌ها عرضه می شود تا نیاز اهالی این سه شهرستان به ماسک برطرف شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با بیان اینکه توزیع این تعداد ماسک‌ بر اساس مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا و ستاد تنظیم بازار این شهرستان‌ها به قیمتی مناسب انجام شده است گفت: این محصول در سطح سه شهرستان با اولویت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع می‌شود.

عیسی‌زاده دریس تصریح کرد:این سازمان در راستای انجام مسوولیت‌ اجتماعی و تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و مردم جنوب غرب استان خوزستان اقدام به تامین ماسک کرده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.