فرایند آموزش در دانشگاه مازندران از فردا با راه اندازی سامانه جدید آموزش مجازی فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران گفت: سامانه جدید با کیفیت آموزش مجازی از فردا دوشنبه ۲۵ فروردین ابتدا در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه مازندران و بعد در دیگر دانشکده‌ها فعال می‌شود.

او با بیان اینکه امکان حذف ترم برای دانشجویان بدن احتساب سنوات فراهم شده است، افزود: افزود: شهریه دانشجویانی که در این نیم سال تحصیلی اقدام به حذف ترم کنند به نیم سال بعدی محفوظ است و این دسته از دانشجویان، نیم سال بعدی با پرداخت مابه التفاوت سالانه نام نویسی می‌شوند.

نوذری، بازگشایی دوباره کلاس‌های دانشگاهی و شیوه برگزاری امتحانات حضوری یا مجازی را منوط به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و مصوبه وزارت علوم، اعلام کرد و افزود: تمهیدات برای برگزاری دفاعیه دانشجویان ارشد به صورت غیرحضوری و مجازی نیز فراهم شده است.

رییس دانشگاه مازندران همچنین ادامه داد: با تصمیم وزارت علوم و ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان حضور تدریجی دانشجویان دکترا از اول اردیبهشت فراهم می‌شود و در صورت نیاز دانشجو به فضای آزمایشگاهی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور در دانشگاه امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.