فرماندار اندیکا گفت: : در حال حاضر اولویت اول و مهمترین دغدغه ما سلامتی مردم و ریشه کن نمودن ویروس کرونا است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر کاظمی فرماندار شهرستان اندیکا ضمن تمجید و تشکر از همکاری همه اعضاء به خصوص مجموعه شبکه بهداشت و درمان که سنگر اول خدمت هستند جهت مقابله با کرونا ویروس گفت: سلامت و امنیت رکن پایداری و تثبیت جوامع است و نقش کلیدی در حال حاضر باید با کاهش ترددات غیرضرور وپرهیز از مراسمات با همکاری تنگاتنگ مسئولان و مردم صورت پذیرد.

او افزود: اگر چه مشکلاتی هم در سطح شهرستان وجود داشته و دارد، اما تا الان برنامه‌ها با موفقعیت نسبی به پیش رفته و در مرحله بعد هم با همکاری استانی و اعضای شورای تامین اطلاع رسانی لازم داده شده و کنترل بازرسی از ورودی‌های شهرستان نیز تشدید خواهد شد. قطعا همکاری خود مردم نیز بسیار لازم و ضروری است.

کاظمی بیان داشت: با توجه به اینکه هنوز بیماری کرونا در بعضی از مناطق شهر‌های کشور وجود دارد نباید با تفکر اینکه شهرستان ما در حال حاضر فاقد بیمار کرونایی است نسبت به اجرا کردن مصوبات و رعایت موارد بهداشتی بی اعتنا بود.

رئیس شورای تامین شهرستان اندیکا ادامه داد: با فاصله گذاری هوشمند حتما” همه دستگاه‌ها به ویژه بخشداران و شبکه دامپزشکی هم باید تذکرات لازم در خصوص موارد بهداشتی را بدهند و همکاری لازم رابه عمل آورند.

رئیس قرارگاه مبارزه با کرونا اندیکا تصریح کرد: مهمترین اصل و مصداق امر به معروف و نهی از منکر در اینجا بسیار مشهود است و به کسانی که عدم تمکین به قانون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند باید به مرحله اجراء گزارده شود.

فرماندار اندیکا گفت: کماکان و با شدت بیشتر بخشداران، شهرداران، ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها با ضد عفونی کردن، گندزدایی معابر، آهک پاشی خیابان ها، کنترل بازی‌های ورزشی از سوی اداره ورزش، ایستگاه تب سنجی با کمک شبکه بهداشت و هلال احمر وکنترل بازرسی‌ها از سوی سپاه ونیروی انتظامی، انجام فاصله گذاری هوشمند توسط ادارات و اجرای آموزش‌های بیشتر به پرسنل تداوم یابد و در کنار برگزاری جلسه قرارگاه با محوریت کرونا سایر موضوعات نیز پیگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار