فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: یکی از اراذل اوباش به نام منطقه مهرشهر کرج دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی دریافت چند خبر مبنی بر شرارت و برهم زدن نظم عمومی توسط فردی شرور در منطقه مهرشهر کرج، دستگیری وی در دستور کار کلانتری ۲۲ مهرشهر قرار گرفت.

سرهنگ معظمی گودرزی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از روستا‌های اطراف کرج شده و در نیمه‌های شب دو ر یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی سلاح سرد و یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی، گفت: در بحث امنیت شهروندان پلیس به هیچ کس تعارف ندارد و اگر کسی با نادیده گرفتن قانون قصد برهم زدن نظم عمومی را داشته باشد به شدت با او برخورد می‌کنیم.

او همچنین از کشف یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم مواد اولیه قاچاق ساخت پوشاک در کرج خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ چمران هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

گودرزی افزود: ماموران پس از بازرسی به عمل آمده از بار خودرو، مقدار یک هزار و ۷۰۰ کیلوگرم پودر مخصوص ساخت پوشک کالای قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود را کشف کردند.

او  با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: ارزش اموال مکشوفه توسط کارشناسان ۱۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.