فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: کارگاه تولید و تعمیر ادوات و ماشین آلات کشاورزی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع ساخته می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با راه اندازی این کارگاه زمینه اشتغال ۲۵ نفر فراهم خواهد شد و در توسعه بخش کشاورزی و ماشینی کردن آن نقش اساسی خواهد داشت.

او  با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید، از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: کلیه مراحل اداری صدور مجوزهای لازم برای احداث این کارگاه در کمترین زمان ممکن انجام گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب نیز گفت: با آغاز تولیدات این کارگاه علاوه بر کاهش هزینه تمام شده می توان با صادرات محصولات تولیدی آن ، ارز قابل توجهی وارد کشور کرد.

کامران کریمی افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ میلیارد ریال برای ماشینی‌کردن کشاورزی اسلام آبادغرب هزینه شده که ۵۴ میلیارد ریال آن از محل خط اعتباری طرح توسعه ماشینی‌کردن(مکانیزاسیون) کشاورزی و در قالب تسهیلات جذب شده است.

او  ادامه داد: با این اعتبار و تسهیلات ۴۰ دستگاه تراکتور سبک و سنگین باغی، ۴۷ دستگاه ادوات دنباله بند تراکتور و پنج دستگاه کمباین به کشاورزی این شهرستان اضافه شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.