مانور آماده باش تیم‌های بهداشتی و نظارتی طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حشمت‌الله منصوری سرپرست شبکه بهداشت کوهرنگ گفت: مانور آماده باش تیم‌های بهداشتی و نظارتی در قالب طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در این شهرستان کوهرنگ برگزار شد.او افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نشستی با حضور فرماندار شهرستان کوهرنگ، سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرمانده نیروی انتظامی، تعزیرات، پلیس راه، دامپزشکی شهرستان و... در شهرستان برگزار گردید.

او اضافه کرد: مقرر شد هر صنفی در شهرستان که قصد دارد کار خود را آغاز کند در سامانه Salamat.gov.ir ثبت نام کرده، و ضمن مطالعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ارائه شده کد رهگیری دریافت نمایند.

منصوری با بیان اینکه در صورت عدم دریافت کد رهگیری و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی واحد صنفی پلمپ خواهد شد ادامه داد: هم اکنون نیرو‌های بهداشت محیط به همراه تیم‌هایی از تعزیرات در بخش‌های مرکزی، صمصامی و بازفت جهت نظارت بر بازار و اصناف در آمادگی کامل هستند.

او  به دو چالش عمده که کوهرنگ در حال حاضر با آن مواجه است و آن ورود عشایر و حضور گردشگران در این شهرستان است گفت: برای کنترل و غربالگری عشایری که وارد شهرستان می‌شوند دو کمپ در مسیر ترددشان برپا شده است، هر ساله بیش از ۶۰ هزار عشایر وارد این شهرستان می‌شوند.

منصوری افزود: چالش دیگر این شهرستان مسافران و گردشگران استان همجوار است که در مناطق و مکان‌های گردشگری شهرستان حضور پیدا کرده و ممکن است آمار صفر مبتلا به کرونا در شهرستان را تغییر دهند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار