رئیس کمیته امداد منطقه یک ایلام از کمک‌های افراد خیر و نیکوکار این شهرستان به تعداد ۲۲۰ خانواده نیازمند این شهرستان در مواجهه با ویروس کرونا خبر داد.

کمک ضدکرونایی نیکوکاران به ۲۲۰ خانواده نیازمند شهرستان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حمید احمدی رئیس کمیته امداد منطقه یک ایلام گفت: به تعداد ۱۶۵ خانواده از این تعداد که دارای فقر شدید بوده اند کمک‌های نقدی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون تومان به منظور خرید و تهیه اقلام بهداشتی و محافظتی که اعتبار آن از سوی افراد نیکوکار تأمین شده پرداخت شده است.

او افزود: برای تعداد ۵۵ خانواده نیز اقلام و بسته‌های بهداشتی تهیه شده که ارزش هر بسته حدود ۵۰ هزار تومان بوده است و اعتبار این اقلام نیز از سوی خیرین تأمین شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک ایلام با اعلام اینکه کمک به مددجویان تحت حمایت این منطقه در رابطه با مواجهه با ویروس کرونا همچنان ادامه دارد اضافه کرد: در نظر داریم در روز‌های آینده نیز با مشارکت خیرین به تعداد ۱۵۰ خانواده که دارای فقر شدید هستند نیز کمک نقدی یا توزیع بسته‌های بهداشتی صورت گیرد.

احمدی تصریح کرد: علاوه بر این قبلا نیزبه تعداد ۵۰۰ خانواده مددجو در رابطه با ویروس کرونا کمک مالی صورت گرفته که در این زمینه نیز مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات امداد در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.