بیش‌از ۴۴۰ مکان در نیمروز منطقه سیستان ضد عفونی شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز گفت: بیش‌از ۴۴۰ مکان عمومی توسط ۶۰ تیم و گروه جهادی برای مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان ضدعفونی شدند.

سرهنگ پاسدار میرالله سارانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا این ناحیه در کنار نهاد‌های مسول از تمام توان و امکانات خود برای خدمت به مردم استفاده کرده است.

او افزود: تاکنون ۶٠ گروه و تیم جهادی جهت ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پرتردد نیمروز بکارگیری شده که ۳۳۰ نفر از بسیجیان شهرستان در این طرح مشارکت دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز ادامه داد: همچنین در مجموع هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، دستکش و صابون بین خانواده‌های این شهرستان توزیع شده است.

او بیان کرد: در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا تاکنون ١۰ هزار لیتر محلول گندزدایی نیز در معابر شهرستان نیمروز استفاده شده است.

سرهنگ سارانی خاطرنشان کرد: ۴۴۷ مکان شهرستان نیمروز به وسیله ۴۳ خودرو مجهز در این مدت ضدعفونی و گندزدایی شده است.

او اظهارداشت: از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز ارسال پیامک‌های آگاه سازی برای مقابله با ویروس نصب پلاکارد، توزیع تراکت و مواد ضدعفونی کننده در شهرستان بوده است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرونا ویروس ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار