واکنش رئیس خبرگزاری صدا و سیما نسبت به کوچک‌نمایی کرونا در آمریکا

سید مهرداد سیدمهدی در واکنش به کوچک‌نمایی بحران کرونا در کشور آمریکا توسط رسانه‌های معاند، توییتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که ویروس کرونا در کشور ایران شیوع یافته و شماری از هموطنان را به خود گرفتار کرده بود، ۹۰ درصد از صفحه اینترنتی برخی از رسانه‌های معاند مانند بی‌بی‌سی فارسی را اخبار کرونا در ایران و پرداختن به موضوع پنهان کردن آمار کرونا توسط مسئولان ایران تشکیل می‌داد در صورتی که در شرایط فعلی که تعداد زیادی از مردم آمریکا در مدت زمان بسیارکمی مبتلا به این بیماری شده اند و دولت این کشور در برابر مدیریت آن ضعیف است، این اخبار توسط این رسانه‌ها به گونه‌ای به حاشیه برده شده و کمتر به آن‌ها پرداخته می‌شود.

سید مهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما نسبت به این موضوع که رسانه‌های معاند خبر کشته شدن ده هزار آمریکایی در این کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا را در آخرین دقایق بخش مهم خبری خود مخابره می‌کنند واکنش نشان داد.


بیشتر بخوانید: تعبیر معنادار خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از گور دسته جمعی در ایران و آمریکا


در ادامه متن و توییت منتشر شده در این باره توسط سیدمهدی را مشاهده می‌کنید:

" در مهمترین بخش خبری خود که شصت دقیقه است، خبر‌های مربوط به ده هزار کشته کرونا را در کشوری که در آن مستقر است، در دقیقه ۵۵ پخش می‌کند. آن هم در حد یک خط. کرونا عجیب این‌ها را برده سه کنج و روزی نیست که شرمنده شون نکنه. "

رئیس خبرگزاری صدا و سیما نسبت به کوچک‌نمایی کرونا در آمریکا واکنش نشان داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار