رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ۲۳ فروردین حدود ۸۰ درصد واحد‌های صنفی کم خطر ،فعالیت خود را از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمد دره‌وزمی گفت: از ۲۳ فروردین غیر از اصناف پرخطر، حدود ۸۰ درصد واحد‌های صنفی که کم خطر محسوب می‌شوند، فعالیت خود را از سر گرفتند ضمن اینکه در مجموع در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۲۴ اسفند ۹۸ تا ۲۳ فروردین امسال حدود ۷۰ درصد واحد‌های صنفی بسته بودند.

او  با بیان اینکه تاکنون ۸۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی در استان تولید شده است، افزود: ۳۰۰ هزار بطر مایع ضدعفونی تاکنون تولید و ۴۳ هزار بطر نیز در انبار‌ها موجود است.

 دره‌وزمی یادآور شد: از اول اسفند ۹۸ تا ۲۳ فروردین امسال، ۱۷ هزار و ۹۰۳ مورد بازرسی از اصناف صورت گرفته که در نتیجه ۶۰۴ پرونده تشکیل و ۷۰۴ تخلف به ارزش ۹ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال کشف شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در همین مدت از ۲ هزار و ۳۶۴ مورد بازرسی توزیع اقلام بهداشتی، ۷۸ پرونده به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شد، افزود: آمار کشفیات احتکار الکل طبی ۱۶۰ لیتر، زل صدعفونی کننده ۱۵ هزار و ۸۶۹ عدد و ماسک نیز ۲۶ هزار و ۶۲۳ عدد بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.