میزان بارندگی در شهرستان های استان فارس/اقلید رکورددار بارش ها

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارش باران در شهرستان‌های استان فارس را اعلام کرد.

میزان بارندگی در شهرستان های استان فارس/اقلید رکورددار بارش ها

مسعود دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به بارش باران از روز چهارشنبه ۲۰ فروردین ماه تا امروز دوشنبه ۲۵ فروردین ماه، اظهار کرد: اقلید ۱۲۳ و ۸ دهم، اردکان با ۹۹ و ۶ دهم، و آباده با ۵۹ و ۷ دهم میلی متر بیشترین میزان بارش باران را به خود اختصاص داده اند.

او تصریح کرد: در بوانات ۵۲ و ۸ دهم، درودزن ۴۷ و ۵ دهم، شهرک گلستان ۳۹ و ۳ دهم، نورآباد ممسنی ۳۷ و ۲ دهم، صفاشهر ۳۴ و ۸ دهم، ایزدخواست ۲۸ و ۵ دهم، تخت جمشید ۲۰ و ۲ دهم و زرقان ۲۲ و ۸ دهم میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس ادامه داد: در کازرون ۱۲ و ۴ دهم، ارسنجان ۱۹ و ۹ دهم، شیراز ۱۹ و ۵ دهم، سروستان ۲۱ و ۹ دهم، فیروزآباد ۳۰ و ۲ دهم، استهبان ۳۷ و ۸ دهم و نی ریز ۳۲ و ۲ دهم میلی متر باران به ثبت رسیده است.

مسعود دهملایی افزود: اردکان با ۷۱۸ و ۵ دهم، فیروزآباد با ۶۴۳ و ۶ و قیروکارزین با ۵۳۶ بیشترین میزان بارش باران از سال زراعی ۹۸ تا امروز دوشنبه ۲۵ فروردین را به خود اختصاص داده اند.

مسعود دهملایی گفت: با خروج این سامانه بارشی از استان، از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه با ورود یک سامانه بارشی جدید، بارش‌های رگباری و وزش باد شدید استان فارس را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار