کارشناس هواشناسی گفت: امروز با شمالی شدن جریانات هوا پدیده غالب درسطح استان وزش باد‌های نسبتا شدید شمالی و در ارتفاعات شمالی پدیده مه را خواهیم داشت.

مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، افزود: امروز با توجه به وزش باد، دمای هوای استان به طور احساسی ۳ تا ۵ درجه کاهش می‌یابد.

آخوندی با اشاره به اینکه بامداد فردا دمای کمینه در برخی از مناطق نزدیک به صفر درجه می‌رسد، افزود: امروز دمای هوای شهر قزوین به ۱۳ درجه برسد.

او گفت: برای امروز در ساعات بعدازظهر و شب افزایش ابر و در پاره‌ای مناطق رگبار، رعد و برق، وزش باد و احتمال ریزش تگرگ در برخی مناطق وجود دارد.

کارشناس هواشناسی پیش بینی کرد: با توجه به کاهش دما در برخی از مناطق مرتفع و کوهستانی بارش‌ها به صورت برف و باران می‌باشد.

به گفته او، روز سه شنبه جوی نسبتا پایدار بر منطقه حاکم است و در ساعات بعدازظهر فردا در نیمه جنوبی استان مانند بویین زهرا و آوج افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی گفت: شب گذشته، بیشترین بارش باران با ۸ میلی متر در کوهین گزارش شده است.

آخوندی اضافه کرد: در قزوین هم ۳ و هفت دهم میلی متر بارش باران به ثبت رسیده است.

او در ادامه گفت: بامداد امروز، مردم شهر کوهین دمای یک درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۱۷ درجه بالای صفر در رازمیان و آبیک گزارش شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۳ تا ۱۶ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار