پرستار انگلیسی با دیدن چند جوان بی خیال که با وجود خطر کرونا در حال تفریح در پارک بودند واکنش تندی از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماه می‌گذرد. این ویروس که در ۲۱۰ کشور جهان مشاهده شده تاکنون بیش از ۲ میلیون نفر را در جهان آلوده کرده و جان بیش از ۱۲۶ هزار نفر را گرفته است. پس از شیوع کرونا بلافاصله پزشکان و پرستاران شجاع و فداکار در سراسر جهان از جمله میهن عزیزمان ایران در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفتند تا بتوانند جان هموطنانشان را نجات دهند. تعدادی زیادی از آن‌ها حتی روز‌ها و هفته‌ها از خانواده و فرزندان خود جدا شدند تا بتوانند به همنوعان خود کمک کنند.

بی گمان در این شرایط حساس که پزشکان و پرستاران اینچنین دست به فداکاری زدند وظیفه شهروندان این است تا در صورت امکان با رعایت فاصله اجتماعی به این عزیزان یاری برسانند. نکته مهمی که متاسفانه برخی از شهروندان نه تنها توجهی به آن ندارند بلکه با نادیده گرفتن شرایط این روز‌های حساس موجب چند برابر شدن حجم کار پزشکان و پرستاران می‌شوند. مانند چند شهروند انگلیسی که با نادیده گرفتن این شرایط خطیر اقدام به تفریح و سرگرمی در پارک کردند.


بیشتر بخوانید: مرگ مسافر مبتلا به کرونا در داخل قطار


ویدئویی که به تازگی منتشر شده است مواججه یک پرستار با این چند جوان را در یکی از پارک‌های منطقه "باسینگستوک " در همپشر انگلیس را نشان می‌دهد. در این ویدئو دست کم شش جوان در حالی که روی چمن پارک دراز کشیده و مشغول خوشگذرانی هستند دیده می‌شوند. در این ویدئو صدای این پرستار که با دیدن این صحنه عصبانی شده شنیده می‌شود که خطاب به آن‌ها می‌گوید: «من دو بچه دارم، من هر روز باید در محل کارم حاضر شوم با ترس اینکه خانواده ام را در معرض خطر قرار می دهم، بخاطر افرادی مانند شما. شما واقعا احمق هستید، چرا فکر می‌کنید شما از دیگران بهتر هستید (به کرونا مبتلا نمی‌شوید) واقعا حرفی برای گفتن ندارم.»

در ادامه این چند جوان پارک را ترک کردند.

گفتنی است؛ تا لحظه درج این خبر بیش از ۹۳ هزار نفر در انگلیس به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۲ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۲:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
در تائید نظر کادر درمان یکی اینکه قرنطینه رو جدی بگیریم و دوم اینکه اگه مجبور شدیم بریم بیرون سه چیزو رعایت کنیم:ماسک،دستکش،فاصله 1.5متر
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۲۲:۲۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
این فرهنگ جوانها قابل تحسین است که سریعا محل را بدون بی ادبی ترک کردن اگر ایران بود پرستار را کتک میزدن
Iran (Islamic Republic of)
حبيب
۲۰:۳۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
انسان ارزان ترين کالاي اين روز ها ست .هيچ کس به فکر جان مردم نيست .چهل سال هست مال مردم را خورده و برده اند حالا بيايند هر کدام فقط اندکي از مال مردم را به خود مردم بر گردانند تا مردم قرنطينه شده و شر اين ويروس از سر مردم باز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
خخخخ جالب بود..
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۹:۵۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
آفرین.چه پسرای خوبی بلند شدن و رفتن!!!کوچکترین توهینی هم نکردن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
عجیب نبود که حرف حق رو میزد.
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۱۹:۰۷ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
باز جای شکر دارد که بعداز گوشزد کردن بچه ها پارک را ترک کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۱۷:۳۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
تو فضای سبز نشستن با سرو صدای پرستار خیلی محترم پا شدن و محل رو ترک کردن بخاطر سلامتی خودشون ' امروز هم که اعلان شد امتحانات بصورت حضوری برای دانش اموزان انجام خواهد گرفت بعضی از خانواده ها حتی نتونستن تو این شرایط برای بچه هاشون گوشی تهیه کنند کدوم پدر و مادری واقعا حاضر میشه فرزندش و به مدرسه بفرسته ؟؟ اگه اینطور باشه والله من به چند ماه دیگه اصلا خوش بین نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اگه تو ایران بود مقابل به مثل میکردن و دست به یقه هم میشدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
واقعاً چقدر بعضی ها بی مبالات هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
این رو باید به بعضی از مردم خودمون هم که رعایت نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
اینقدر شعور و فرهنگ داشتن که بدون هیچ برخورد یا عکس العمل محل را ترک کردن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
چی میگی داداش، نشنیدی چقدر به پرستار بدبخت فحش دادن؟ کجای کاری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
به گواه آمار موج دوم کرونا با تعطیلات عید آمد و داره میره.
موج سوم هم بخاطر گرمی هوا احتمالا رخ نخواهد داد.
مناطق گرم سیر باید به مرور زمان به حالت عادی برگردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
بسیاری از محققان میگویند این ویروس فعلا نا شناخته است و تاثیر گرما روی آن هنوز مشخص نیست. پس باید همچنان احتیاط را رعایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۰۸:۴۴ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
برنمیگردن.همه پروازها و جاده ها به سمت جنوب باز شدن.روزانه صدها نفر از کل کشور به این استان ها میان.استانهایی مثل خوزستان و بوشهر و هرمزگان و سیستان.من خودم بوشهریم.تا چند روز پیش استان بوشهر سفید بود اما حالا ...همین دیروز استان 3تا فوتی داشت 15تا مبتلا ی جدید که همگی غیر بومی بودن.این تازه اولشه.به زودی بوشهر جای گیلان رو هم میگیره.بی تدبیری از سر و روی این دولت میباره.فقط خدا به مردم عادی رحم کنه.تو کنگان بیشتر کارکنان کارگر ساده هستن که تو خونه های کارگری زندگی میکنن.گاهی10نفر تو یه خونه30متری که هرکدومشون ممکنه از هر جایی باشن.تو همه خونه ها هم کولر روشنه و زن و بچه ها کمتر در معرض گرما قرار میگیرن.حالا با این اوصاف فکر میکنی چی میشه.من میگم:فاجعه.فاجعه ای که ممکنه به خاطر تدبیر دولت گرامی هیچ وقت به گوش شما نرسه.اسم دکتر و پرستار بوشهری رو نخواهید شنید.مثل پرستار عزیز شمال کشور.اشتباه نکنیداین ترس از مرگ نیست.این انتقاد به مدیریته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
این ویروس وابسته به سیستم اقتصادی کشورها است . اگر در کشور قرنطینه نشویم کشتار جمعی و قتل عام میشویم . کرونا را جدی بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۱۴:۱۵ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
در ایران موج دوم کرونا شدیدتر از موج اول را شاهد خواهیم بود. در شهرستان بوکان به بهانه بازگشایی بازار و مشاغل کم تردد کلیه مشاغل بگونه ای باز شده اند که انگار کرونا کاملا ریشه کن شده و رفت و امد مردم شدیدتر از قبل صورت میگیرد و هیچ ارگانی متولی برخورد با این وضعیت نیست! برای بنده جای سوال است مغازه پارچه فروشی که معمولا خانمها بصورت گروههای پنج شش نفری برای خرید به انها وارد میشوند چرا جزو مشاغل کم خطر و کم تردد محسوب شده و اگر نشده چرا اتاق اصناف برخوردی در این زمینه انجام نمی دهد؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۵۸ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
بی مسئولیتی و بی توجهی تاوان دارد. تاوان بی توجهی و بی خیالی این افراد کشته شدن عزیزانشان در جلوی چشمشان خواهد بود بدون این که کاری از دستشان برآید و همچنین غربت تدفین و غربت خیلی چیزها که تصورش هم سخت است. خدا به همه رحم کند . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
در شهر ما هم وضعیت عادی شده انگار که از کرونا خبری نیست مغازه ها شلوغ با مردم ماسک نزده
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۲:۳۹ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
من خیال کردم با لنگه کفش یا قفل فرمونی افتاده دنبال شون