رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود درباره افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در نشست خبری خود، اظهار کرد:در افزایش دستمزد کارگران، ماده ۴۱ قانون کار دو بند دارد یکی تورمی است که بانک مرکزی اعلام کرده و بند بعدی سبد هزینه خانوار است که هر ۳ گروه دولت، کارگر، کارفرما هنگام تعیین دستمزد باید به این دو بند دقت کنند.

دهقان کیا گفت: بانک مرکزی تورم سال ۹۷ را ۳۲.۱ و سال ۹۸ را ۴۲.۱ اعلام کرده است همچنین مرکز آمار، تورم سال ۹۷ را۲۶.۹ و سال ۹۸ را ۳۴.۸ اعلام کرده است و به دلیل تفاوت این دو رقم اعلامی، باید سبد هزینه خانوار در نظر گرفته شود.

وی افزود: اختلاف سبد هزینه خانوار بین سال ۹۷ و ۹۸، یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان اعلام شد که برهمین اساس دولت دستمزد سال جاری را ۱۵ درصد افزایش داد.

دهقان کیا ادامه داد: در کمیسیون تلفیق اعلام شد که حقوق بازنشسته‌ها از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نباید کمتر باشد و بخشی از بدهی دولت که ۵۰ هزار میلیارد تومان است که اگر پرداخت کند تامین اجتماعی می‌تواند ۳۰ درصد این مبلغ را به همسان سازی اختصاص دهد.

وی گفت: در ۴ جلسه شورای عالی کار افزایش حقوق کارگران از ۱۵ درصد آغاز شد و در نهایت ۲۱ درصد اعلام شد، حداقل دستمزد کارگر شاغل و بازنشسته یک میلیون ۸۳۵ هزار تومان تعیین شده و برای راضی کردن کارگران اعلام کردند که بن کارگری را از ۱۸۰هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان، حق مسکن را از ۱۰۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان، حق اولاد به ازای هر فرزند ۱۸۰ هزار تومان و پایه سنوات ۱۰۵ هزار افزایش می‌دهیم.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: درحال حاضر طبق تعیین قانون کار، کارگری که تازه کار است ۲ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان می‌گیرند و کارگر باسابقه با دو فرزند ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار تومان دریافت می‌کند.

دهقان کیا گفت: درحال حاضر حقوق کارگران مشخص شده است طبق ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی حداقل دستمزد یک کارگر به‌عنوان حقوق بازنشسته تعیین می‌شود پس احتمالا حقوق بازنشسته تامین اجتماعی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین خواهد شد که بن این افراد از ۴۸ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان، حق اولاد از ۱۲ به ۱۵ هزارتومان، حق مسکن از ۲۲ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان، حق همسر از ۵۹ هزار تومان به ۶۰ هزار تومان اعلام شد که در نهایت حقوق بازنشسته تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۹ هزار تومان تعیین شد.

وی افزود: طبق ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی، هر میزان حداقل حقوق کارگران اعلام شود حقوق بازنشسته همان مبلغ است و بعد از آن اعلام کردند بخشی هم با اجرای همسان سازی به حقوق بازنشسته‌ها اضافه خواهد شد که برای سال ۹۹ مبلغ ۲ میلیون ۱۳۰ هزار تومان تعیین خواهد شد.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: شاغلان دولتی در پایان سال ۹۸، ۵۰ درصد افزایش حقوق داشته اند و در سال ۹۹ هم ۱۵ درصد به حقوقشان افزوده شد، همچنین برای بازنشستگان کشوری با اجرای طرح همسان سازی تا ۹۰۰ هزار تومان به حقوقشان اضافه می‌شود.

وی افزود: در زمان جنگ ما خواستار افزایش حقوق برای کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی نبودیم چراکه شرایط آن زمان به صورتی نبود که بتواند افزایش حقوق داشته باشیم.

دهقان کیا گفت: بین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشگری یک میلیون تومان تفاوت وجود دارد و بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری و لشگری از ۵۰ هزار تومان به ۱۴۰ هزار تومان رسیده است به همین دلیل تا سقف ۶۰ میلیون تومان می توانند از بیمه خود استفاده کنند، اما بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی ۵۰ هزار تومان است اما سقف دریافت خدمات درمانی ۲۰ میلیون است.

وی با بیان اینکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید به ۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان برسد، افزود: حقوق کارگران با بن، حق مسکن و ... افزوده می‌شود، اما برای بازنشسته این طور نیست و باید بگویم نماینده کارگران در شورای عالی کار به دلیل حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی تعیین دستمزد کارگران را امضا نکردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر دولت بدهی خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نکند قطعا دچار مشکل خواهیم داشت، بدهی دولت به تامین اجتماعی ۲۵۰ هزار میلیارد تومان و بدهی جاری اش به صورت ماهانه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان است که دولت طبق برنامه پنجم و ششم باید آن را صفر کند.

دهقان کیا درباره واگذاری شستا، گفت: دولت اعلام کرده است که ۳۰ تا ۴۰ درصد از شرکت‌های شستا را برای خود نگه دارید و سایر شرکت هارا سهام دار کنید، اموال شستا به راحتی فروخته می‌شود و کسی چیزی نمی‌گوید. اموال شستا برای دولت نیست که دولت اداره می‌کند و می فروشد.

وی گفت: مقام معظم رهبری اعلام کردند اموال شستا حق الناس است و باید حفظ شود.

علی اکبر عیوضی عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه داد: پیش از شیوع ویروس کرونا وزارت بهداشت به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های تامین اجتماعی به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرده بود که بیمه شدگان تامین اجتماعی نمی‌تواند از دریافت خدمات درمانی بیمارستان‌های وزارت بهداشت استفاده کنند.

عیوضی ادامه داد: مدیر عامل تامین اجتماعی بدهی وزارت بهداشت را تسویه کرد، اما در حال حاضر بسیاری از بیماران کرونایی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی در حال خدمات گیری هستند درصورتی که این وظیفه منجر می شود که دولت و وزارت بهداشت به تامین اجتماعی بدهکار شوند.

وی افزود: دولت اعلام کرد که حقوق کارگران با احتساب مزایا به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نزدیک است، اما باید گفت که براساس قانون حدوده ۶۰ درصد کارگران نمی توانند از مزایای اعلام شده را دریافت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۲۹
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امیر کورش
۱۲:۲۰ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام
من 36 سالمه و مهندس همانند هزاران مهندس بیکار دیگه که هنوز بازنشسته نشدم و با این سن، کل سابقه رسمی بیمه ام 8 ساله چون هیچ وقت کار رسمی و دولتی گیرم نیومد و در شرکتهای خصوصی هم کار کردم که یا بیمه ام رو رد نکردن و یا مقطعی تعدیل و بیکار شدم. از طرفی پدر و مادرم هم از قشر رده پایین جامعه بودن.
پس ناچار خودم سعی کردم گلیمم رو از آب بکشم بیرون. در حال حاضر چندین منبع درامدی دارم که یکی از آنها یک وبسایتی هست که براش 4 ساله زحمت کشیدم در این وبسایت مطالب آموزشی گذاشتم و بعد از 4 سال الان همانند موتور بی نیاز از انرژی ماهیانه عایدی خالص بالای 3 میلیون تولید می کنه.
جهت مقایسه این بیزنس با عایدی کارمند 30 ساله بازنشسته در گوگل سرچ کردم و به این صفحه هدایت شدم. کامنت هارو که خوندم خیلی ناراحت شدم به حال هموطنانم اما ناراحت کننده تر این بود که همه متاسفانه منفعل هستن و اه و ناله می کنن که یکی بیاد و براشون درست کنه. هیچ کس خودش آستین بالا نمی زنه که به طریقی درستش کنه و منتظر ناجی هستن.
اینارو نوشتم که شاید یکی بخونه و تکانی به خودش بده امیدوارم با اتحاد و همدلی مملکت خود را از نو بسازیم.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۱۷ ۰۸ تير ۱۳۹۹
اقای وزیر این مردم که گناهی کردند که با18 سال پر داده حق بیمه با سندهای بالای 60 سال 800 تومان حقوق میگیرند آیا پول نان ماهیانه شان را جواب میدهد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی.
۰۱:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
انشالا.کی.همسا سازی مشود.سال.آینده حتمیست.یا.مثل.امسال.سرکاری.است.سواره ازپیاد خبرندارد.سیره ازگرسنه البته ناگفته نمونه.این ضربلمثل شامل یک عده بدشانسه که متعسفانه.مستمری بگیر تعمین اشتبای هستن ...
France
محمد
۲۱:۱۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
واقعا انصاف است بنده ک۳۰ ویک ماه پول بیمه و داده امباکسی که ۱۰سال وحتی کمتر پول بیمه داده حقوقمان یکی باشد ۱۶۰۰
این چه ظلمی است حق سنوات ۱۰ می دهید بابت ۲۰ سال
واقعا فکری به حال کسانی که سی سال تمام پول بیمه دادهاند بکنید. به این تبعیض خاتمه دهیدم
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
علی .~√
۲۰:۳۳ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
آخه حقوق بازنشسگی بالای پنج میلیون هم جوابگو نیست این عدالت امام علی ع نکنید با این قشر محروم لطفا مسعولین محترم حداقل حقوق بازنشتگان پنج میلیون کنید کمر بازنشتگان زیر این همه بار تورم له شد
Iran (Islamic Republic of)
رهبر کجایی
۱۹:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹
حالا هی بیایید بگید نظام سرمایه داری مال امریکاس
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۱:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
به نام خدا. هم سن های ما مستمری بگیران جزو کسانی هستیم که چه درزمان جنگ وچه در کار وچه درارمانهای انقلاب عزیزمان مشارکت داشتیم .برای همین اعتراضی انچنانی از سوی ما دیده نشده .ولی شماهادست اندر کار ها راضی نشوید که ما شرمنده زنوفرزندان باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا جعفری
۰۹:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
خدا دارید با بازنشستگان تامین اجتماعی بازی میکنید چطور برای کشوری ولشکری حرفی ندارند فوری جلسه ای می‌گیرند واضافه انجام میشه ولی برای کارگر تامین اجتماعی پول نیست چون تامین اجتماعی همه کارگرن ولی کشوری تمام وزیران رئس ها وسران دولت در آن هستن ولشکری هم زورشان زیاد چرا دولت پول تامین اجتماعی را نمیدهد علت چی بدهکار باید بده این پول از زحمته ما کارگران بدست آمده چرا دولت نمیده ولی برای کارکنان دولت تا 45 درصد هم اضافه کردن چون خودشون هستن
Germany
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹
اگه خدا به دادمون برسه .والله دوستان آب تو هاونگ نکوبین.اینا اتفاقی این نظرات رو نمیخونن.این صفحات متعلق به ما بدبختاس.
Iran (Islamic Republic of)
حمید غلامی
۱۰:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
تا کی باید منتظر اضافه حقوق باشیم بابا ما بازنشتگان مشکل داریم مستاجر م مریضیم ابرو دارم نوه وعروس وداماد دارم اازکجا بیار م هزینه کنم چرا این دولت به فکرما نیست
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۶:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
دولت مردان به فکر بازنشستگان باشید کمرمان درمقابل درمان شکست من مریضم خانواده ام گرفتارن حقوق مارو هم مثل شاغلین افزایش دهید
Germany
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام تو رو خدا به فکر مردم باشین .بخدا خرج دارم گرفتاریم مریض داریم .بگین چه خاکی بر سرمون کنیم بدبخت شدیم
Germany
نناشناس
۱۶:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
ب نطربندبایدازحقوق بازنسشته های تامین اجتماعی کم شودب لشگری کشوری اصافه شود
Iran (Islamic Republic of)
علی یکتا
۰۷:۰۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
افزایش حوقوق
Germany
بازنشسته
۱۹:۰۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
سهام عدالت برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیست سبد کالا نیست کمک هزینه معیشتی نیست همسان سازی نیست افزایش حقوق بیست ویک در یعنی کمترین افزایش که هیچ ربطی به تورم ندارد و هیچ ربطی هم به افزایش حقوق کشوری و لشکری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام چراحقوق بازنشستگان رااضافه نمیکنیدماهابخداگرفتاریم خرج داریم بچه مریض کرایه خونه شمابگیدماچه خاکی بایدبه سرمون بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۰۱ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
سلام .چقدر فرق بین بازنشستگان تامین اجتماعی وکشوری هست درصورتی که همیشه دم از عدالت میزنن مادر فقر کشوریها چهچه میزنن این شد عدالت.
Iran (Islamic Republic of)
رقیه ملا نوروزی
۲۱:۱۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم 81ساله تنها و مستاجر 315تومو حقوق میگیرم و دفترچه بیمه هم به من تعلق نمیگیره. دیابت و فشار خون دارم. با دفترچه سلامت هم باید آزاد دارو بگیرم. واقعا این چه زندگی و چه دنیاییه. من جکلر کنم دیگه کار هم نمیتونم بکنم. کاش حداقل دفترچه بیمه تامین اجتماعی داشتم.
Iran (Islamic Republic of)
هومان
۱۴:۴۴ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
چراحقوق بقیه بازنشستگان کشوری ولشکری پنج ملیون هست ولی حقوق بازنشسته تامین اجتمایی دوملیون هست آقا گناه داره ماهم ایرانی هستیم زن وبچه داریم این قدرظلم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام من یه زن بیوه هستم بایک بچه عقب مانده ذهنی ایشالله حق این بچه فلج خدا ازتون بگیره با یک ملیون پانصد چکار کنم زنی ۶۵ ساله هستم کار بچم خودم انجام میدم نمی توانم یکی بگیرم کمکم کنه حق ما خوردن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
ایا مسئولین در این کشور زندگی نمیکنند چرا اینقدر تبعیض بین اقشار حقوق بگیر داریم نمی گویم حقوق بازنشستگان با یه فوق تخصص یکی باشه اما خداوند تبعیض بین اقشار حقوق بگیر ی هست که آنقدر تفاوت نداره یکی رو گذاشته اید کشور ی یکی رو لشکری تنها قشر بی حامی بازنشستگان تامین اجتماعی هستند که خداوند مهربان آنان که به این قشر بی اعتنایی ندارند رو از ریشه نابود میکنه انشاالله آقا امام علی چقدر نصیحت کرده ارزش کار و کارکر رو باید مسئولین خجالت بکشند که حتا کتاب امام علی. ع. رو بازهم نکردن متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام عزیزآن همیشه مظلوم من.چرا بی خودی شکایت میکنین.این پیاما رو فقط خودمون میخونیم.فقط دوست دارم اون نماینده که مخالفت کرده و گفته ۱۵ درصد خودش چقد حقوق میگیره.و آیا کرایه خونه میده.آیا سوار تاکسی میشه.آیا .آیا.آیا آیا.......دیدار به قیامت اینجا که نتوانستیم حقمون رو بگیرم ببینیم خدا با حق الناس چه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۱۷:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
باحقوق ۵٠٠ وسرپرست خانواده بودن با داشتن نوه ورفت وامد وبچه هایی که هنوز سرپرستی اونا با من هست وبا حقوق مستمری چیزی به اونا تعلق نمیگیره ای بنظر شما چند روز میشه زندگی کرد ؟؟؟؟بگذریم از مسافرت مهمونی رفتن ومهمونی دادن که حتی بچه خودمم رعایت کنه ونیاد خونه ما تا کی از همه چی خودمونو محروم کنیم ؟؟؟؟ از خرید لباس و خوردو خوراک هم ازهمه چی زدیم تا جلوی دیگران ابروداری کنیم وبقیه فکر میکنن حتما ما خسیسیم که نه مهمونی میریم ونه مهمونی میدیم ولباس نو نمیخریم دیگه از سفره ما خبری ندارن خوشبختانه حتی نزدیکترین کسان. خودتون خدایی قضاوت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
صاحبی هستم از اسلامشهر
۱۵:۲۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام لطفاً با این حقوق سی درصد چکنم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
صاحبی هستم از اسلامشهر
۱۵:۱۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
باسلام لطفاً با این حقوق سی درصد چکنم کمک کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
عزت الله
۰۹:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
این حقوقی که به ما میدید از پول تو جیبی بچهای شما هم کمتره چرا به فکر ما نیستید
Iran (Islamic Republic of)
علی میلانچی
۰۲:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
ما که بحساب نمیایم نظر منم تاثیر ندتره
Iran (Islamic Republic of)
زهرا عسگري
۱۲:۴۶ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا حقوق من كه ٧٣٠هزار تومان بوده در يكسال شد٦١٠هزار تومان الان. شده ٥٩٠هزار تومان در حالي كه حقوق ها زياد شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام به فکر تامین اجتماعی هم باشید در این مدت میشد دنیا را فتح کرد شما یه تصمیم ساده نمی تونید بگیرید واقعا شرم اور هست
Iran (Islamic Republic of)
طاهری
۱۰:۱۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بین قشر بازنشسته فرق میزارین با سی سال پرداختی 1600009دریافتی چه کنیم بی انصافهامگه خرید های مردم لشکری وکشوری با تامین اجتماعی فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک زن بیوه هستم آه من شمارو میگیره باحقوق یک میلیون وشصد چکار کنم یک تومان فقط اجاره خونه میدم آب وبرق وگاز هم است چکار کنم همیشه شرمنده دامادوعروس ونوه هام هستم یک روز خودتون رو جای من بذارید به خدا نمی‌تونید چون شکم سیر از گرسنه خبر ندارد فقط به خدا شمارو وا میذارم خدا خودش حق مارو از شما بگیره انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک زن بیوه هستم آه من شمارو میگیره باحقوق یک میلیون وشصد چکار کنم یک تومان فقط اجاره خونه میدم آب وبرق وگاز هم است چکار کنم همیشه شرمنده دامادوعروس ونوه هام هستم یک روز خودتون رو جای من بذارید به خدا نمی‌تونید چون شکم سیر از گرسنه خبر ندارد فقط به خدا شمارو وا میذارم خدا خودش حق مارو از شما بگیره انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک زن بیوه هستم آه من شمارو میگیره باحقوق یک میلیون وشصد چکار کنم یک تومان فقط اجاره خونه میدم آب وبرق وگاز هم است چکار کنم همیشه شرمنده دامادوعروس ونوه هام هستم یک روز خودتون رو جای من بذارید به خدا نمی‌تونید چون شکم سیر از گرسنه خبر ندارد فقط به خدا شمارو وا میذارم خدا خودش حق مارو از شما بگیره انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک زن بیوه هستم آه من شمارو میگیره باحقوق یک میلیون وشصد چکار کنم یک تومان فقط اجاره خونه میدم آب وبرق وگاز هم است چکار کنم همیشه شرمنده دامادوعروس ونوه هام هستم یک روز خودتون رو جای من بذارید به خدا نمی‌تونید چون شکم سیر از گرسنه خبر ندارد فقط به خدا شمارو وا میذارم خدا خودش حق مارو از شما بگیره انشاالله
Germany
بازنشسته
۲۲:۳۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اون مسولی که راحت شب و میخوابه و یا پیش زن و بچه هاشون خجل زده نیستتد و بطور راحت زندگی میکنند . این مسول بهدا قسم وحدان تداره
Iran (Islamic Republic of)
NO_ONE
۰۰:۳۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب ، این اتفاقه جدیدی برایه ما کارگرا نیست، جای تعجبی هم نداره که مملکت افتاده دسته یه مشت گشنه تر از یه فقیر با وجدان، چه جوری سر رو بالش میزارید و میخوابید ، چقدر باید جلوی پسر و همسر سر کج کنیم که نمیتونیم اینو بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسف
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۲۰:۵۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسؤلین مملکت، جناب نوبخت، جناب دهقان، فرق منه مستمری بگیر که بیش از 30 سال حق بیمه پرداخت کردم اما هنوز دریافتی 1800 دارم با بازنشستگان لشکری و کشوری در چیست؟؟؟ توضیح بدید؟ این حق من و امثال من است که بیش از 30 سال حق بیمه واریز کردیم به صندوق تأمین اجتماعی اما لشکری و کشوری الان حقوق چهار میلیون و ششصد حقوق میگیرن، چه جوری حساب میکنید که اینطور حق مارو می‌خورید، مخارج ما ارزونتره تو این مملکت یا مخارج لشکری و کشوری گرونتره؟ بی انصافی، بی عدالتی، ظلم در این کشور بیداد می‌کند شرم بر شما
Iran (Islamic Republic of)
رحمان اکبری
۲۰:۴۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خدا میکردیم که بازنشسته شویم راحت میشویم ولی برعکس شد و راضی به مرگ شدیم
آقای وزیر کار و آقای نماینده کارگری که اصلا تو فکر بازنشسته های کارگری و لشکری نیستید و فقط شعار میدید چرا با پا گذاشتن روی تک تک بازنشسته ها که باعث نردبان ترقی شما شده اند و کار و بارتان گرفته حالا به فکر این جماعت نیستید
اگر خدایی هست که انشالله حق ما رو بگیره
و همچنین لطف کنید تو جمعیت بازنشسته ها بروید و درد دل این افراد رو گوش کنید که مشکلات زمین گیرشان کرده
آیا این است انصاف
آیا این است حق بازنشسته
آیا این است تورم
کجایید که از پس زندگی ها برنمیآیند و دست به خودکشی میزنند
خودتان اعداممان کنید بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
این دولت هرجا پولی احساس می کند با یک حیله شر اسم مگذاردوتصاحب مکند باباحقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بدبخت را تمام کنید و حق و حقوق سی سال زحمتشان رابباد ندهید خدارا هم درنظربگیرید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پورمرادی
۱۷:۳۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با عرض سلام امروز۱۳۹۹/۲/۲۹هستش حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح رو ندادن با این وضع گرونی و تورم خواهشا پیگیری کنید این چه وضعیتیه
Iran (Islamic Republic of)
ارتش
۱۵:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. امروز 29 اردیبهشته ولی هنوز حقوق اردیبهشت بازنشستگان نیروهای مسلح رو پرداخت نکردن. خواهش میکنم توروخدا پیگیری کنید. ماهم احتیاج داریم
قبلا 27 یا نهایتش خیلی دیر میشد 28 ام حقوق میدادن ولی الان 29 اردیبهشته ولی هنوز حقوق این ماه رو ندادن. لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید. ممنون از زحمات شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ارتش
۱۵:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. امروز 29 اردیبهشته ولی هنوز حقوق اردیبهشت بازنشستگان نیروهای مسلح رو پرداخت نکردن. خواهش میکنم توروخدا پیگیری کنید. ماهم احتیاج داریم
قبلا 27 یا نهایتش خیلی دیر میشد 28 ام حقوق میدادن ولی الان 29 اردیبهشته ولی هنوز حقوق این ماه رو ندادن. لطفا خواهش میکنم پیگیری کنید. ممنون از زحمات شما عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۱:۰۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو این مملکت چه خبره؟ چرا کسی به وضع نابسامان مستمری بگیران رسیدگی نمیکنه؟وزیر باید استعفاء بده و این حرف تمام مستمری بگیران هست نه تنها وزیر بلکه تمام نمایندگان و بی درایت که بر مسند نشسته اند با سکوت خود ظلم در حق ما مستمری بگیران میکنن باید استعفاء بدن، رهبر عزیز انقلاب اعلام کردند سهام شستا حق الناس است و متعلق به کارگر و مستمری بگیر است، الان دو ماه از سال می‌گذرد بدون هیچ افزایش حقوقی، همه چی دوبرابر شده شماها نشسته اید و فقط نگاه می‌کنید؟ چرا در حق ما مستمری بگیران ظلم میکنید؟ مردم بدبختی دارن؟ گرفتارن؟ جناب شریعتمداری جناب نوبخت اگه نمی‌توانید به وضع مستمری بگیران رسیدگی کنید و همسان سازی کنید بهتره استعفاء بدید و کسی که توان رسیدگی به همسان سازی حقوق را دارد روی کار بیاید، مااز جناب رئیسی رئیس قوه ی قضائیه تقاضا میکنیم حق ما مظلومین کشور را از این ظالمین بستانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام خدمت آقای دهقان آیا شما از وضع مسکن وخرج مخارج بیرون خبر نداری این وضعیه چرا حقوق مستمری بگیران افزایش نیافت بعد چرا حقوق کارگران را با بازنشستگان کشوری همگان سازی نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا علیخانی
۲۳:۵۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام..خیلی ازبازنشسته های تامین اجتماعی افزایش حقوق نداشتند..باوجود قسط وبدهی وتورم کنونی با 1500هزارتومن چطور میشه زندگی کرد؟چه کسی پیگیر حق انهاست؟لطفا پیگیری کنین ممنون میشم.این عدالت نیست صدای انها بجایی نمیرسه
Turkey
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
جالبه.همین الان اخبار گفت کرایه تاکسیا چقدر اضافه شده.۲۳ تا ۲۵ درصد.چجوری پس حقوقا فقط ۱۵ درصد اضافه میشه؟اونم ک نمیریزید.خدای دوعالم لعنتتون کنه.بخدا نفرین ما میگیره.همون آقازاده هاتون رو یقشونو میگیره.صبرکنید وببینید.خدا از حق الناس توهمین دنیا هم نمیگذره
Iran (Islamic Republic of)
مهربانو
۱۷:۳۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من مادر دوتا یتیمی هستم هر شب موقع اذان فقط نفرین میکنم از ائمه نقل ک اگر بیوه زنی آه بکشه از خونه ی اون زن تا آسمون روشن میشه خدا خواهد دید
Iran (Islamic Republic of)
سکینه حسین ابادی
۰۱:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدمت همه شما عزیزان که از حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی دفاع میکنید سلام‌ عرض میکنم
خواهشا حقوق باز نشستگان تامین اجتماعی را با بازنشستگان کشوری همسان سازی کنید.
بخدا کارگرهای بازنشسته هم نیازمندیهای فراوان دارند زن و‌ بچه و نوه و مریضی و دارو .. و از کار افتاده هستیم لطفا این قشر آسیب دیده و آسیب پذیر را دریابید.
ممنون از فعالین کارگری و زحمت کشان جامعه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا خودتون رو بزارید جای ما با 500 هزارتومن نون خالی هم نمیشه خورد به دادمون برسین...اهای دولت عزیز...دستنددر کارای محترم ی زره به فکر ما باشین
Iran (Islamic Republic of)
عبدلله
۲۰:۵۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.چهارماه.پیش.مطلبی.نوشته.بودم.راجب.حقوقم.که.باسی.سال.سابقه.پرداخت.حق.بیمه
.دریافتی.حقوق.سال۹۸.یک.میلیون.ششصدوشصت.هزا رتومانه.هردفه.اعترازمیکردم.وع ده.همسانسا زی.میدادن.متعسفانه.جوابی.نیومد
Ukraine
ناشناس
۱۰:۲۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو قران فکری هم برای بازنشستگان تامین اجتماعی بکنید تورو خدا اگه خداو فردا را میشناسید و قبول دارید با این حقوق سفره های خالی ما روز به روز خالی تر میشود
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی سمیعی
۰۴:۲۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من با620هزار تومان چه خاکی بر سرم بریزم

شما خودتان ی خرید گ
کوچک میکنید ی میلیون خرج میشود

من با سه پسر ونوه وعروس چ کنم راهنمایی کنید روزی صد بار آرزو مرک دارم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۰۲:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بابد حقوق بازنشستگان لشکری و تامین اجتماعی تفاوت داشته باشه مگرخرج بچه های تامبن اجتماعی با بچه های لشکری تفاوت داره چرا این همه بی عدالتی بااین اجاره خانه ها وخرجهای سرسام اور مبشود با این حقوق ناچیز زندگی کرد واقعا شرم اوره.
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۰۰:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
مستمری بگیران عزیز که در حقمان اجحاف شده، سهام شستا که متعلق به صندوق تأمین اجتماعی وارد بازار بورس شده و این یعنی میلیاردها میلیارد سود در جیب این دولت غارتگر، حالا دولت زورش میاد حداقل یک میلیون به حقوق مستمری بگیران که همگی زیر 2میلیون هستن اضافه کنه! میدونید چرا؟ چون در مملکتی زندگی می‌کنیم که عدالت ندارن، دوماهه حقوق هارو اضافه نکردن چون سودشو این دولت داره میخوره خوبم میخوره، فاسدین اقتصادی همین ها هستن که در حق کارگر و مستمری بگیران ظلم میکنن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالقادر غدیری
۱۹:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق بازنشستگان فقط جلوی گدایی را گرفته وگرنهخرج یک هفته نیست پراید که از ۸ملیون برود به نود ملیون پس تمام بازنشستگانی که با۳۰ سال سابقه و زحمت باید شفا دومی هم داشته باشه کانهم گدایی چون کس که بالای ۶۰ سال دارد دیگر کارکن نیست وخدا حق همه را خواهد گرفت از باسبانیش و سالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا هرچه بدبختی هست برای قشر کارگر هست
Iran (Islamic Republic of)
مستمر بگیر
۱۳:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی کی واریز میشه . مشکل مالی فراوان داریم . بفکر ما هم مثل بقیه بازنشستگان کشوری ولشکری باشید ما هم توی همین مملکت زندگی میکنیم به خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با 32 سال سابقه 1600حقوق میدن این انصافه
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۱:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط خواهش میکنم به قشر کارگران رحم کنیدچرا
بازنشستگان حقوق کشوری و لشکری اضافه شود ولی با ز نشستگان تامین اجتماعی نه این ماه آن نکنید متشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
از خدا بترسید حوقوق 1800 چه کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم رچی سودرجانی
۲۲:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
بدترین حقوق حداگثریست بااین تورم وبیماری های متعددنمیدانیم چه گونه زندگی کنیم حوق پانصدو چهل هزارتومان برای ماواقعاغیرقابل قبول است قبلا باهمین حقوق حداقل میتوانستیم یک ربع سکه بخریم ولی الان نمیشود خودتان راحای مابگزارید گلاهتان راقاضی کنید وانصاف به خرج دهید؟
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۵:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
این مملکت اگه مسئول داشت وضع ما مستمری بگیران این نبود، این مملکت فقط آقازاده داره، مسئول تامین اجتماعی با چه حقی از صندوق تأمین اجتماعی به این دولت پول دادی که حالا برای پس گرفتنش باید التماس کنید؟ هنوز تکلیف مستمری بگیران مشخص نیست
Iran (Islamic Republic of)
Mt
۱۳:۳۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
پدرو مادربزرگم با حقوق ماهی ۵۰۰ تومان دراین جامعه ک روز ب روز گرانی میشود چیکار کنند ؟ پول دارو پول مایحتاج روزانه..... ایا میشود؟ از مسئولین خواهش رسیدگی ب بازنشسته گان را خواستارم
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۲:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ریاست محترم قوه ی قضائیه جناب آقای رئیسی تمام مستمری بگیران تأمین اجتماعی از شما خواهش میکنیم بدهی که دولت به صندوق تأمین اجتماعی رو داره با حکم قضایی از این مسئولان بگیرید جناب رئیسی مستمریبگیران با روی کار اومدن این دولت روز به روز زندگی سختی دارن و زیر خط فقر زندگی میکنن،در صورتی که حق ما مظلومین را از ظالمین کشور بگیرید باشد که خداوند منان یارویاورتان باشد یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام حقوق بازنشستگان رو ریختن، پس چرا افزایش نداشته؟
.
Iran (Islamic Republic of)
محمد زمانی
۲۳:۴۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
قایی که مسعول تامین اجتمایی هستی اقای دهقانی شما هم باید مثل وزیر سم باید بیرون بیندازیم چون شما کار مندی بالای ده میلیون ففط حقوق میگیری پاداش جدا شما از دل ما خبر نداری سه نوکر تا درب حیاط داری .بیخیال حرف ما به جای نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خودتان بزارین بجای مستمری بگیران با1800میشه ده روزباش زندگی کردچه برسه به سی روزکمی هم بفکرماباشید خداراخوش نمیادبله نماینده مجلس وقتی 30میلین حقوق بگیره که درداحساس نمیکنه
India
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
برای بار چندم من نظر میدم ولی کو ؟ تا حالا کسی به داد ما رسیده ؟ خودتون تلویزیون نداشته باشین یه ساعت تو خونه تحمل میارین؟ بچه های یتیم من نه پدر دارن نه پولی برای خرید میوه هایی که دوست دارن . حقوق کم و بدهکاری از پا درمون آورده . چرا حقوقمون رو اضافه نمی کنین؟ آه یتیم میگیره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفم بر باعث و بانی کسی رو که به این روز افتادیم ،
پدرم امروز رفت بانک برای اینکه یک مثقال حقوقشو بگیره ولی هیچ هم اضافه نکرده بودن و مثل فروردین 1,640,000 تومن ریختن ، نمیخاین زیاد کنید بگین چرا این همه وعده میدین فلان میکنیم و... .
اینا همه حق الناسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک بازنشته هستم تو را خدا ی فکری در باره ماکنید. ایشلا خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من با دوتا بچه های یتیمم حتی یه تلویزیون نداریم اونوقت حقوقمان هم کمه هم اضافه نمیشه . بخاطر خدا یه لطفی در حقمون بکنید . درسته الان مدرسه ها تعطیله ولی برای همیشه که اینجور نمی مونه. من دست تنها چه جوری با این حقوق کم دو تا بچه رو بزرگ کنم ؟ ما دل نداریم با این قیمتهای بالا یه تلویزیون مثل بقیه داشته باشیم ؟ خودتون رو جای ما بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایی هم هست عدالت رو رعایت کنید . خانمی که از دو تا بچه یتیمی که مدرسه هم میروند بدون هیچ کمک دیگری با حقوق یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان چگونه زندگی کنند ؟ به نظر شما ما سه نفر خودکشی بکنیم بهتر از این وضعیت نیست ؟ چرا کاری نمیکنید ؟ قیمتها سر به فلک زده این حقوق ناچیز بزنیم دوای کدام دردمان ؟ خودتون با این حقوق زندگی میکنید ؟ دردمان را به کی بگوئیم؟
United States of America
ناشناس
۰۷:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر باید داد وفریاد کنینم برا مستمری بگیر بعد هم اب از اب تکان نخوره... .اخه عدالت درسته که بازنشسته لشکری وکشوری که نصفشون هم از صندوق ما دریافتی دارن...یک ملیون از ما بیشتر بگیرن انوقت از فروردین ۹۹اعمال بشه.اگه همسان سازی ما را الان چند سال به تعویق انداخته شده مابهالتفاوت اونو میدین..به خدا ظلم است.
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۱۲:۵۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق نماینده ی مجلس سال 99 عرض کنم 31 تا 34 میلیون تومان، حقوق مستمری بگیر هنوزم که سال 99 زیر 2 میلیون!مستمری بگیران و کارگران با زحمت و مشقت زندگی میکنن چرخ تولید و رفاه این مملکت به دست این قشر میچرخه اونوقت نماینده نشسته رو صندلی ریاست بدون اجرای عدالت حقوق بالای 30 میلیون میگیره! خدا نگذره از نماینده ها که هیچ حمایتی از کارگر و مستمری بگیر بدبخت نمیکنن،، حقوق مستمری بگیر جوابگوی آب و ماست و نون نیست
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۵:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا مزایای جانبی حقوق بازنشسته با کارگر از زمین تا اسمان فرق میکند مثلا حق اولاد بازنشسته ۱۲ هزار تومان از کارگر هر نفر ۱۸۰هزار تومان بعد دم عید عیدی بازنشسته مثل کارمند حساب میشه ولی بعد از عید افزایش حقوق همانند کارگر ما نفهمیدیم جزء چه گروهی هستیم شما ای مسول هر که هستی به خدا و قرآن قسمتون میدم مدیون هستین که برای افزایش درست حسابی مزایای جانبی حقوق بازنشسته ها اقدام کنید این مبالغ فعلی واقعا شرم آوره ما هم برای همین مملکت جان دادیم جونی گذاشتیم
Iran (Islamic Republic of)
مستمری بگیر
۰۲:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم هزارتا بدبختی دارن گرفتاری دارن با این حقوق دردی درمان میشه؟پراید 85 میلیون، تورم 42 درصد، افزایش حقوق فعلا صفر درصد، و اینگونه شد معنای عدالت در این کشور را فهمیدیم، دودمانتان سیاه شود که روزگار مردم رو هر روز بدتر از گذشته میکنید،
Iran (Islamic Republic of)
حسن خصوصي
۰۰:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعاً جاي تاسفه وقتي نوبت به كساني كه ٣٠سال حق بيمه پرداخت كردند وچيز جز حق شرعي قانوني وعرفي خودشونو طلب ميكنن هيچكس جوابي نميده
Canada
کتایون
۱۳:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با درود.لطفا اینقدر حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی ومستمری بگیرا رو تو بوق وکرنا نکنید وقتی نمیتونید به وعده هاتون عمل کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق بازنشستگان کشوری ولشگری از مالیات حقوق ما تامین اجتماعی ها داده میشود چرا باید یک ملیون بیشتر از ما بگیرند وما که تامین کننده حقوق انها هستیم خو دمان؟؟؟؟؟.؟؟؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی سمیعی
۰۹:۳۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم با داشتن سه فرزند نوه عروس

با ماهی 620 هزار تومان چه خاکی بر سرم بریزم

لطفاً رسیدگی کنید هرروز آرزوی مرگ می کنم
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر سال این داستان هست...خوب شد بهانه کرونا را دارید امسال..برا کشوری و لشکری همه چی سر وقته.فقط مستمری بگیران تامین اجتماعی باید هم از صندوقشان دولت بگیر و پس نده.هم زجر و بد بختیش سرسفره ما باشه.چرا پس شما که جوابگوی ما بازنسته ها رو ندارین .دارین از مردم حق بیمه میگیرین که سی سال دیگه..بلایی که سر ما داراوردین رو اجرا کنین.البته اگه ثندوقی باشه تا اون موقع با این حرفها.میگن سواره از پیاده خبر نداره شکم سیر هم از گرسنه.جمع کنین حرفهای عدالت خواهیتون رو.فقط خدا باید حق ما رو بگیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چراهنوز حقوق باز نشتگان معلوم نشده ما همان کسانی هستیم انقلاب کردیم درجبهه ها با دشمن جنگیدیم الان انصافه ما را ندید بگیرین خکومت الله یعنی این که پیر شدیم باید سرمان بزاریم بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام تروخدا یه فکری کنید پدرمن ۳ تا فرزند داره و باحقوق ۱۸۰۰ زندگیشو میچرخونه با کلی قسط و قرض
با ۵۰۰ هزاری ک میمونه چطوری زندگی کنیم ن پوشاکی ن خوردوخوراک درست و حسابی.....
Japan
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تصمیم گرفتیم ته مونده حسابمون وکل مطالباتمون از سازمان بحساب دولت واریز کنیم تاافزایش حقوقهای نجومی راپرداخت کنند اخه اون بیچاره هام منتظرند ما چطوری شب راحت بخوابیم
Iran (Islamic Republic of)
عباس قربانی
۱۶:۵۱ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی زیاد نشده است
Iran (Islamic Republic of)
آرمند
۱۱:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ان شاءالله مشکل همه ما و دیگران در این ماه رمضان حل بشه، مطالبو خواندم ودلم شکست وخدایی خیلی ناراحت شدم ولی ناامید نشیم و زیادسجده شکر برویم، التماس دعای خیر
Iran (Islamic Republic of)
الناز نورزی
۲۱:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق بازنشستگان
Iran (Islamic Republic of)
اصلانی
۲۱:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چراهنرمندان بازنشسته و مستمری تامین اجتماعی به بازنشسته و مستمری بگیران کشوری اضافه نشنوند چطور وکلا دادگستری هستند چراهنرمندان نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
۲ ماه از سال گذشت‌ یه ریال به حقوق‌ بازنشستگان‌ اضافه‌ نشده‌ خدا ازتون‌ نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکم خوشحال شدیم ک حقوق داره از1ملیون و500هزاربیشترمیشه بااین که الان 2ملیون و800هزارتومن هم پولی نیس ولی اونم معلوم نیس بریزین یانه تروخدا درک کنین مردم رو من ومادرم واقعا توسختی هستیم ازخیلی چیزامحرومیم تروخدا حقوق رو افزایش بدین این همه سال پول نریختیم که الان فقروبدبختی بکشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۴:۲۲ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش دارە یانە ؟چرا تو این دوماە از سال جاری خبری نشدە و افزایش نداشتە
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام همسر من مستمری بگیر تامین اجتماعی با ماهی ۱۶۰۰ که بر اثر بیماری دید چشماش رو از دست داده با یه بچه و مستاجری و کلی دوا و درمان اقای نوبخت و دولت مردان ایا خودتون با این حقوق می تونید زندگی کنید
Germany
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا با مردم خودتون بازي مي كنيد خوبه زلزله بياد تمام سرمايه هاتون باخاك يكسان بشه
Iran (Islamic Republic of)
بازنشته بیچاره
۲۰:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازنشته یعنی بیچاره بعداسی سال کار تلاش یه روزی بازنشته راحت بشیم تازه بیچاره گی شروع میشه بدون هیچ پسندازی خرج چندبرابر بیاید فکری به حال ما بکنید
Iran (Islamic Republic of)
بازنشته بیچاره
۲۰:۰۷ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بازنشته یعنی بیچاره بعداسی سال کار تلاش یه روزی بازنشته راحت بشیم تازه بیچاره گی شروع میشه بدون هیچ پسندازی خرج چندبرابر بیاید فکری به حال ما بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما ۳تا فرزندیم با یک مادر حقوق ما ۶۰۰۰۰۰تومان کراینشین هستیم چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
hamed
۱۴:۲۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. ابتدا از نویسنده این خبر تشکر میکنم. بنده 30 سال کارگری کردم و حقوقم یک میلیون و هشتصد هزارتومنه! عروس بچه ها و عروس دامادها و نوه ها به خانه ما میایند و من توان پذیرایی ندارم و این بدترین حالت واسه یک پدره . خرج دوا درمان همسرم هم که سر به فلک کشیده. بازنشستگان کشوری و لشکری و فرهنگیان اگر بسیار کمتر از من زحمت نکشیده باشند قطعاً بیشتر از من نبوده است. جهش تولید آرامش خاطر و نداشتن دغدقه کارگران و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را میطلبد . این تبعیض و ظلبم را پایان داده و عدل علی(ع) را اجرا نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
نمایندگانی که با رأی ما مردم بر کرسی ریاست نشسته ای چه شد؟ نمایندگان اصلاح طلب وضع معیشت مستمری بگیران را اصلاح کردی؟ نمایندگان اصولگرا توانستید با اصول خود از حق کارگر و مستمری بگیر دفاع کنید؟ شمارو چه شده؟ فراموش کرده اید چرا در مجلس راه یافته اید؟ نمایندگان اعتدال گر شما چی؟ چقدر مستمری بگیران عجز کنن از نداری؟ از نداشتن؟ جناب وزیر هنوز هم در خواب غفلت به سر میبری، ببین اوضاع مردم این مملکت رو، چرا همسان سازی نشد در حق مستمری بگیران؟
Iran (Islamic Republic of)
رمضانیان
۲۰:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ازهمه اورگانها مستربگیر تامین اجتماعی بدبختراست کارگر تامین اجتماعی بیچارتر ازهرارگانی است یگ باز نشسته تامین اجتماعی باسیلی روی خودش را سرخ می کند بارفت امدهای بچه ها با خراج های گران هیچ وقت حق مستمربگیر تامین اجتماعیرعایت نشده همیشه وعده سر خرمن
آخرین اخبار