احداث پل روگذر در ورودی اشتهارد

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: با احداث یک تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهرستان اشتهارد مسیر خودروهای سنگین جدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد کردی ، فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: پروژه ساخت یک تقاطع غیر همسطح در ورودی شهر اشتهارد به سمت ماهدشت زیر نظر راه و شهرسازی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان انجام می شود.

کردی با اشاره به اینکه در مناقصه زمان اجرای تقاطع یک سال اعلام شده است افزود: زمانی که کمربندی اشتهارد احداث شد الزاماً به دو پل غیر همسطح نیاز بود تا کامیون‌ها و خودروهای سواری به هنگام عبور مسیرهای جداگانه ای برای تردد داشته باشند و شاهد بروز تصادفات نباشیم.

او گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد حال قرار است این تقاطع غیر همسطح که برای هدایت خودروها از اشتهارد به سمت ماهدشت ، در مجاورت کنارگذر اشتهارد ایجاد شود، این پل در واقع یک مورد از دو پلی است که مدنظر داشتیم در ورودی شهر ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: با برگزاری مناقصه این پروژه در زمستان سال گذشته پیمانکار آن نیز تعیین شده است تا با احداث این تقاطع از خطرات جاده‌ای و تصادفات در آن منطقه جلوگیری شود.

کردی با تاکید بر اینکه با احداث این تقاطع غیر همسطح که به صورت پل روگذر است دیگر خودروهای سواری به هنگام عبور با کامیون‌ها تداخلی نخواهند داشت، گفت: ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها از زیر پل عبور داده می‌شوند.

او  با بیان اینکه باید روبروی شهرک صنعتی اشتهارد تقاطع نجم آباد تقاطع دیگری احداث می‌شد که جزو برنامه‌های وزارت راه برای اشتهارد بود، افزود: تلاش می‌کنیم این پروژه نیز اجرا شود اعتبار مورد نیاز برای اجرای این تقاطع ۴۰ میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری مهر 

انتهای پبام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.