جوان سندرم داون اصفهانی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان صدوقی اصفهان بستری بود، با تلاش کادر درمانی کرونا را شکست داد.

 محمدعلی جوان ۳۳ ساله ، که از بدو تولد با بیماری سندرم داون زندگی می‌کند و دارای مشکلات حاد قلبی هم هست، حدود ۲۰ روز قبل با علائم ابتلا به ویروس کرونا به  بیمارستان صدوقی در اصفهان مراجعه و تحت مراقبت درمانی قرار می‌گیرد.
 
دکترسلطانی متخصص بیماری‌های عفونی بیمارستان شهید آیت الله صدوقی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در باره این بیمار کرونایی گفت:روز اولی که محمد علی را به بیمارستان آوردن با وضع بسیار وخیم و سختی مواجه بود بعلاوه بیماری زمینه‌ای سندرم داون و جراحی‌هایی که در ناحیه قلب از قبل داشت، با مشکلات حاد تفنسی ریوی و ذات الریه مضمن بستری گشت.

او ادامه داد: در طول درمان چند مرتبه تا مرحله لوله گذاری هم پیش رفت. ولی باز با تلاش کادر درمانی به حالت مساعد بازگشت و همه درمان‌هایی که برای تمام بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم از جمله درمان تهاجمی برای او هم انجام شد و شکر خدا پس از ۲۰ روز به حالت بهبودی پیش رفت. او تا کنون در بخش بیماران کرونایی بیمارستان آیت الله صدوقی اصفهان بوده و تا دو روز آینده مرخص خواهد شد.

همچنین محمدجواد برادر او هم گفت: محمدعلی  در گذشته چندین بار به دلیل بیماری تحت عمل جراحی قرار گرفته بود و حالا به کرونا هم مبتلا شد ، در ابتدا با توجه به شرایط برادرم اصلاً امید به بهبودی نداشتیم، اما وقتی به بیمارستان شهید صدوقی آمدیم تیم پزشکی با روی گشاده و تعهد محمدعلی را پذیرش کردند و با تمام توان آنگونه که برای درمان سایر بیماران بستری مجاهدت می‌کردند برای بهبود حال او نیز با تمام قوا مایه گذاشتند.

محمدجواد ادامه داد: برای پزشکان و کادر درمانی فرقی  نداشت که او یک فرد مبتلا به سندرم داون با تعداد عمل‌های بالا است،با تمام توان تلاش کردند تا جانش را نجات دهند و اکنون حال برادرم خوب است و بهبود یافته است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.