مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد گفت: بیش از ۹۰۰ بازرسی با همکاری ادارات زیر ربط در حوزه سلامت صورت گرفته است.

شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بازرسان اتاق اصناف به صورت ۳ شیفته و شبانه روزی همزمان با شیوع ویروس کرونا ۹۴۵ بازرسی را با ادارات صنعت و معدن، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اماکن، شهرداری و دامپزشکی در حوزه سلامت انجام و بازرسی در این مورد همچنان در سطح شهر ادامه دارد.

شریف زاده اظهار داشت: در نتیجه بازرسی‌های انجام شده تعداد ۸۹ پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۵۹ میلیون و ۹۶۶ هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی بیشتر و صدورحکم به تعزیرات جکومتی ارجاع شد.

او افزود: همچنین در طول این مدت ۱۸۰ واحد که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند پلمب و ۳۱ پرونده به علت رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد تصریح کرد: همچنین به ۴۳ شکایت مردمی به صورت تلفنی و حضوری رسیدگی شد.

شریف زاده تاکید کرد: در ایام تعطیلات بازرسان اصناف به همراه ادارات زیربط حضور داشتند و نسبت به تذکرات و رعایت پروتکل بهداشتی و تعطیلی واحد‌های غیرمجاز اقدام کردند.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، احتکار، عرضه نکردن کالا و بخصوص درج قیمت نکردن بر روی کالا را از طریق تلفن ۱۲۴ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.