مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۱۳۳ دانشجو در جبهه سلامت به یاری مدافعان سلامت در گناباد و بجستان شتافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین توکلی ثانی مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفتگو ب خبرنگار گفت: از ابتدای شروع به کار پویش دانشجویی مقابله با کرونا در این دانشگاه، تاکنون ۱۳۳ نفر در سامانه پویش ثبت نام نموده و سازماندهی نیز شده اند.


او ادامه داد: این دانشجویان جهادگر تاکنون بیش از ۲۵۰ ساعت از وقت خود را به فعالیت در این پویش در بخش‌های مختلف اختصاص داده‌اند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعدادی از دانشجویان در بخش‌های مختلف بخش غربالگری سلامت و پیگیری بیماران و آموزش به خانواده‌ها از طریق سامانه ۴۰۳۰، ضد عفونی منازل مبتلایان به کرونا و ایستگاه‌های غربالگری مسافران بکار گرفته شدند.

توکلی افزود: همچنین در بخش تولیدات چندرسانه‌ای نیز تاکنون تعداد سه ویژه‌نامه، ۱۰ پادکست، ۴۲ مورد کلیپ و فیلم، ۹ مورد و ۱۰ عدد پوستر و پمفلت با موضوع کرونا منتشر شده است.

او ادامه داد: تعداد ۱۲ مورد ترجمه نیز توسط دانشجویان از سایت بهداشت جهانی انجام شده که در قالب اینفوگرافیک، کلیپ و ... در سایت و کانال مفدا گناباد منتشر شده و در حال تولید است.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد ۲۸ کلیپ با موضوعات بازی خانگی و روانشناسی با عنوان احساس خوب تولید و منتشر شده؛ ضمن اینکه چندین مسابقه و برنامه فرهنگی دیگر در فضای مجازی برگزار شده است.

توکلی با اشاره به فعالیت دانشجویان در نقاهتگاه بیماران نیز افزود: جلسه توجیهی دانشجویان در معاونت درمان برگزار شده و به محض راه‌اندازی نقاهتگاه‌ها بکارگیری خواهند شد.

انتهای پیام// ح. ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.