سرپ‍رست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طی بهمن‌ماه پارسال ۴۰ نفر از صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع دستی استان اردبیل تحت پ‍وشش بیمه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، سرپ‍رست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با پ‍یگیری‌ها و اقدامات انجام شده طی بهمن‌ماه پارسال ۴۰ نفر از صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع دستی استان اردبیل تحت پ‍وشش بیمه قرار گرفتند.

او افزود: این تعداد از صنعتگران صنایع دستی استان، از محل تفاهمنامه حوزه معاونت صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر توانستند از بیمه برخوردار شوند.

سرپ‍رست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تلاش برای بهره‌مندی هر چه بیشتر صنعتگران در این حوزه از خدمات بیمه‌ای را از برنامه‌های مهم امسال برشمرد و بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های لازم در این حوزه اقدامات موثری انجام دهیم.

محمودی گفت: برخورداری تولیدکنندگان و صنعتگران صنایع دستی از بیمه می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد انگیزه و نیز حمایت از این افراد شده و بستر برای توسعه فعالیت‌ها در این حوزه و افزایش تولیدات را فراهم آورد.

او تصریح کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با افزایش حمایت‌ها از صنعتگران در بخش صنایع دستی استان، تولیدات این افراد بیش از گذشته رونق گرفته و زمینه معرفی هر چه بیشتر این صنایع و فعالیت در این بخش میسر شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.