رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش صدور پروانه کسب صنفی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،یوسف ذاکری رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش صدور پروانه کسب صنفی در استان خبر داد.

ذاکری گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه ایرانیان اصناف در سال ۹۸ تعداد هفت هزار و ۹۱۸ فقره پروانه کسب صنفی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش دارد.

رییس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود:از تعداد پروانه‌های صادره در سال گذشته، ۱۰۰۵ فقره پروانه تولیدی، چهار هزار و ۳۴۴ فقره توزیعی و هزار و ۳۲۹ فقره پروانه خدماتی وهزار و ۲۳۹ پروانه خدمات فنی بوده است که بیشترین آن مربوط به پروانه‌های توزیعی است.

ذاکری گفت:بیشترین آمار پروانه‌های کسب صادره در سال گذشته را به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بندرعباس –بندرلنگه و میناب عنوان کرد.

او افزود:اصناف و بازاریان در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و نقشی اثرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق کسب و کار، اشتغال و برآورده ساختن نیاز‌ها و انتظارات مردم و مصرف کنندگان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.