کتابی که با مطالعه آن به چند کشور آسیایی سفر می کنید

کتاب « سفرنامه یک نویسنده به چند کشور آسیایی » در انتشارات سوره مهرمنتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در این روزها که به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده ایم و نمی توانیم به مسافرت برویم بهتر است به شکل دیگری سفر کنیم.مطالعه کتاب «سفرنامه یک نویسنده با دوچرخه به چند کشور آسیایی»  فرصتی را در اختیار ما قرار می دهد تا بدون اینکه از خانه خارج شویم به چند کشور آسیاسی سفر کنیم و با آن کشور آشنا شویم.البته شما در این کتاب سفر با دوچرخه را به چند کشور آسیایی تجربه می کنید.

کتاب «سفرنامه یک نویسنده با دوچرخه به چند کشور آسیایی» خلاصه‌ای از خاطرات و تعدادی از عکس‌های سفر یک ساله سلطان آبادیان با دوچرخه به کشور‌های هند، بنگلادش، تایلند، مالزی، اندونزی، چین، تاجیکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان است او در دی ماه ۱۳۹۰ سفر خود را از دهلی نو آغاز کرد و د آذر ۹۱ از ترکمنستان به ایران وارد شد و اینگونه به سفرش پایان داد.

نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است: «وقتی از سفر‌هایم با دوچرخه برای دوستان و آشنایان صحبت می‌کنم خیلی از آن‌ها هیجان‌زده می‌شوند و این‌گونه سفرکردن را از آرزو‌های خود می‌دانند. در ایامی دور، این نوع سفر آن‌هم از نوع طولانی‌اش و در کشور‌هایی دیگر برای من هم آرزویی بود که دست‌یابی به آن را تقریباً غیرممکن می‌دانستم. اما از آن‌جایی که خواستن می‌تواند با همت تبدیل به توانستن شود، این اتفاق بزرگ در زندگی من افتاد و به این آرزو دست پیدا کردم. عکاسی بهانه‌ای شد برای شروع این سفر یک‌ساله‌ پرفراز و نشیب و رسیدن به رویایی که روزگاری برای من دور از دسترس بود.»

کتاب «سفر نامه یک نویسنده با دوچرخه به چند کشور آسیایی» در انتشارات سوره مهر منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار