فرماندار قصرشیرین گفت : برداشتن برخی محدودیت‌ها به معنای پایان بحران کرونا نیست و مردم همچنان باید موازین بهداشتی را رعایت کنند و از تردد غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : بازارچه شاه عباسی که به منظور مقابله با بیماری ویروسی کرونا و جلوگیری از تجمع مردم تعطیل شده بود از امروز با رعایت موازین بهداشتی شروع به کار کرد.

او گفت : باتوجه به اینکه افراد زیادی از مردم شهرستان در این بازارچه فعالیت می‌کنند و با شیوع کرونا و بسته شدن این بازارچه از نظر مالی با مشکلاتی مواجه شدند از این رو از امروز فعالیت این بازارچه شروع شده، ولی غرفه داران باید تمام موارد بهداشتی را رعایت کنند و در صورت توجه نکردن به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: کرونا همچنان یک چالش مهم در کشور و جهان است و مردم باید مراقبت‌های لازم را در این زمینه داشته باشند تمام تلاش دولت بر این است که چرخه اقتصادی مردم تنگ نشود.

تاتار افزود: با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و فعالیت ۲ مرز خسروی و پرویزخان و تردد روزانه هزاران نفر در مرز‌های قصرشیرین خوشبختانه وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به این بیماری کنترل شده و با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور همزمان این طرح در شهرستان با همکاری سپاه، جمعیت هلال احمر، انتظامی و شبکه بهداشت و درمان و پلیس راه و راهنمایی رانندگی اجرا شد و کار کنترل مبادی ورودی شهرستان را با دقت انجام دادند.

او گفت: رعایت مسایل بهداشتی و توصیه‌های ستاد کرونا مهم‌ترین راه مقابله با این بیماری است و به مردم توصیه می‌کنیم که برای قطع زنجیره انتقال کرونا درخانه‌های خود بمانند، زیرا تنها راه قطع زنجیره انتقال این بیماری در خانه ماندن است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.