دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تا پایان خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مسئول بیماران خاص دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه بیشتر بیماران، حفظ سلامت و کاهش تردد‌ها دفترچه بیماران خاص و صعب العلاج تمدید شد.

مهری فرشاد از توزیع دارو‌های این بیماران در شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: دارو‌های این بیماران نیز به منظور کاهش تعداد مراجعات و حفظ سلامت آن‌ها دو ماهه ارائه شده و در هنگام ارائه خدمات به بیماران ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست ارائه می‌شود.

او عنوان کرد: برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و حفظ سلامت بیماران مبتلا به ام اس، با اعلام زمان مشخص توسط انجمن و حضور پزشک متخصص مغز و اعصاب در زمان خاص، این بیماران می‌توانند به منظور بر طرف شدن مشکل خود به کلینیک ویژه امام علی (ع) مراجعه و خدمات بهینه دریافت کنند.

او ادامه داد: ارائه خدمات ذکر شده توسط پزشک متخصص در یک روز خاص و ساعت مشخص برای یک نوع بیماری در نظر گرفته شده است، تا از ازدحام جمعیت و انتقال ویروس پیشگیری شود.

او توضیح داد: بیماران دیالیزی نیز همانند گذشته خدمات دریافت می‌کنند و مشکلی ندارند.

او از توزیع اقلام غذایی برای بیماران سرطانی و پیوند اعضا خبر داد و خاطرنشان کرد: دانشگاه در صدد توزیع بسته‌های حفاظت فردی به همه گروه‌های بیماران خاص و صعب العلاج است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.