رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: ۲۱ هزار بطری نیم‌لیتری مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل از سوی شورای راهبردی شرکت‌های صنایع پتروشیمی به ادارات و مراکز درمانی اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش فرجی رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: نخستین اقدام پیشگیرانه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صیانت از نیروی انسانی در شرکت‌های پتروشیمی منطقه بود و ۲۱ هزار بطری نیم‌لیتری مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه الکل از سوی شورای راهبردی شرکت‌های صنایع پتروشیمی مستقر در بندرماهشهر به ادارات، مراکز درمانی و ... اهدا شده است.

او افزود: کاهش حضور نیرو‌های روزکار و چینش نیرو‌های نوبت‌کار به‌صورت دو روز صبح‌کار، ۲ روز شب‌کار و ۴ روز استراحت، نخستین اقدام پیشگیرانه در شرکت‌های پتروشیمی منطقه بوده است.

فرجی بیان داشت: مشارکت بسیج صنایع پتروشیمی در صحنه مقابله با ویروس کرونا و گندزدایی خیابان‌ها و معابر، چشمگیر و پررنگ بود و در مسیر مقابله با بیماری کرونا زنجیره‌ای از فعالیت‌های مردمی و صنعت پتروشیمی در شهرستان بندرماهشهر اتفاق افتاده است.

رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصریح کرد: دعوت از سرمایه‌گذار و تولید ماسک سه‌لایه به‌زودی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد و شهرستان بندرماهشهر را چه در این مقطع و چه در مواقع آلودگی و گرد و غبار از خارج شهرستان بی‌نیاز می‌کند و در راه بهره‌گیری از توان لجستیک سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکنون مجموعاً ۳۹ مأموریت و هزار و ۳۲۰ نفرساعت اقدامات گندزدایی در سطح شهرستان بندرماهشهر انجام شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.