اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹) را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف و جریمه ۸۳ خودرو در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: از آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تا کنون ۱۶ دستگاه خودرو به علت تردد غیر ضروری در حوزه فعالیتی این پلیس، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۶۷ مورد هم توقیف یک ماهه شدند.

سرهنگ قدرت اله کشکولی افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد‌ها تا ۳۰ فروردین ادامه دارد و ورود خودرو‌ها به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز ممنوع است.

او بیان کرد: از ۲۵ اسفند تا کنون تصادفات منجر به فوت در حوزه درون شهری ۶۰ درصد نسبت به پارسال کاهش داشته است.

توقیف خودرو حامل مواد مخدر در کنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک با همکاری ماموران پایگاه دریابانی کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کنگان با هماهنگی و همکاری ماموران پایگاه دریابانی در جاده‌های این شهرستان دو دستگاه خودرو سواری اسکورت و حمل کننده مواد مخدر را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو‌ها ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

او با اشاره به جاسازی ماهرانه این محموله ادامه داد: قاچاقچیان قصد داشتند این مواد را از استان‌های جنوبی به یکی استان‌های مرکزی منتقل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان عنوان کرد: در این زمینه دو قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قانونی معرفی شدند.

دادستان کنگان هم در همین حال گفت: عملیات کشف مواد مخدر و دستگیری قاچاقچیان با دستور قضایی و به دست ماموران انتظامی این شهرستان صورت گرفت.

سید احمد موسوی پور افزود: در این عملیات دو متهم که غیربومی بودند با قرار تامین بازداشت و به زندان معرفی شدند و دو دستگاه خودرو پژو پارس که یکی حامل تریاک بود و دیگری وظیفه مراقبت از خودروی حامل مواد را به عهده داشت شناسایی و توقیف شد.

او بیان کرد: در سال ۹۸، در سطح قضایی شهرستان کنگان افزون بر دو تن مواد مخدر کشف و چندین باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد و ده‌ها متهم نیز دستگیر و محاکمه قضایی شدند.

واژگونی مینی‌بوس کارکنان پتروشیمی عسلویه پنج مصدوم داشت

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت: صبح امروز سرویس نوبت شب کارکنان پتروشیمی مهر، جنب انبار گوگرد این منطقه واژگون شد که دراین حادثه پنج نفر مصدوم با کمک اورژانس به این بیمارستان منتقل شدند.

خشایار وطن خواه افزود: مصدومان پس از کار‌های درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی گفت: حال عمومی مصدومان رضایت بخش است و امیدواریم رانندگان در شرایط خاص آب و هوایی از جمله زمان بارش باران و طوفان به منظور پرهیز حوادث مشابه مسائل ایمنی را رعایت کنند./ ایرنا

واژگونی سواری پراید ۳ مجروح برجای گذاشت

واژگونی یک دستگاه پراید در جاده وحدتیه-سعدآباد در شهرستان دشتستان سه مجروح به دنبال داشت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در پی اعلام واژگونی یک دستگاه سواری پراید جاده وحدتیه-سعدآباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله گروهی از ماموران انتظامی و پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در بررسی‌ها مشخص شد یک دستگاه سواری پراید از جاده منحرف و واژگون شده است و راننده و دو سرنشین خودرو که مجروح شده بودند، بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته او، علت حادثه بی‌توجهی راننده خودرو پراید به جلو بوده است.

سه قاچاقچی در دیر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از کشف ۵ کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش و دستگیری ۳ سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت سه نفر در زمینه انتقال و توزیع مواد مخدر در شهر دیر، متهمان هنگام جابه‌جایی مواد با یک دستگاه خودرو دستگیر شدند.

او بیان کرد: در بازرسی از خودرو پنج کیلو و ۷۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد. سه متهم نیز و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف سرقت احشام در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از دستگیری سه سارق احشام خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی مراجعه یک شاکی به پلیس آگاهی و بیان اینکه سه سارق با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت پنج رأس دام کرده‌اند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی یک خودرو پژو ۴۰۵ را با مشخصاتی که شاکی اظهار کرده بود مشاهده و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: خودرو به همراه سه سرنشین برای تحقیقات بیشتربه پلیس آگاهی منتقل شد وماموران با بررسی صندوق عقب خودرو چند تار مو کشف کردند که برای بررسی بیشتر به مرکز تشخیص هویت و کشف علمی جرائم پلیس آگاهی ناجا ارسال و پس از وصول پاسخ مشخص شد مو‌های ارسالی متعلق به دام (بز) بوده است.

فتاحی گفت: سارقان با مشاهده دلائل و پاسخ آزمایشگاه مجبور به اعتراف سرقت پنج راس بزغاله شدند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.