مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از تولید روزانه ۳۵۰۰ ماسک و گان توسط دو پشتیبان مشاغل خانگی استان خبر داد.

 ابراهیمی مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: پشتیبانان طرح مشاغل خانگی خراسان جنوبی از اولین روز‌های شیوع ویروس کرونا و با احساس نیاز جامعه و کادر درمانی کشور به ملزومات بهداشتی به صورت جهادی وارد کار شده و ملزومات مورد نیاز بهداشتی از جمله ماسک و گان را تولید کردند.

او افزود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی توسط جهاد دانشگاهی استان و به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تقویت مشاغل خانگی و کمک به معیشت و اقتصاد جامعه در حال اجرا است.

ابراهیمی  گفت: با شروع طرح ملی مشاغل خانگی و پس از بررسی‌های میدانی، بخشی از پشتیبانان و کارآفرینان در حوزه تولید ماسک و گان مشغول فعالیت شدند که خوشبختانه عملکرد موفقی هم داشتند.

مدیر تجاری سازی فناوری و اشتغال جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افزود: در صورت حمایت و پشتیبانی از پیشرانان و کارآفرینان طرح مشاغل خانگی استان از بابت تامین تجهیزات مورد نیاز، پیشرانان و کارآفرینان در سراسر استان توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی را دارند.

ابراهیمی اظهار کرد: پشتیبانان و کارآفرینان طرح ملی مشاغل خانگی خراسان جنوبی توانایی افزایش ظرفیت تولید ملزومات بهداشتی داشته که این امر نیز نیاز به حمایت و ارائه تسهیلاتی جهت تامین تجهیزات بخصوص دستگاه‌های استریل برای ضدعفونی کردن تولیدات خود می‌باشد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.