سرمربی تیم فوتبال چلسی به تمجید از هافبک جوان تیمش پرداخت.  

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فرانک لمپارد سرمربی تیم فوتبال چلسی در بازی جام حذفی برابر لیورپول دست به ریسک بزرگی زد و از بیلی گیلمور ۱۸ ساله در خط میانی تیمش استفاده کرد و پس از آن در بازی برابر اورتون، گیلمور را در ترکیب ثابت به میدان فرستاد.  

گیلمور جوان‌ترین بازیکن این فصل چلسی است و نمایش‌های خوب او در بازی‌های قبلی باعث شد تا روی کین، اسطوره منچستر یونایتد از او به عنوان بازیکنی در کلاس جهانی یاد کند.  

در همین حال فرانک لمپارد با تایید گفته‌های اسطوره منچستر یونایتد اظهار داشت: کین هافبک فوق العاده‌ای بود. او با تعریف بی جا از کسی اعتبارش را زیر سوال نمی‌برد و اگر از کسی تعریفی می‌کند، حتما دلیلی دارد. حق با کین است. من حرف‌های او درباره گیلمور را شنیدم و می‌توانم بگویم او به استعداد گیلمور پی برده است.


بیشتر بخوانید: بدترین خرید‌های آبی‌های لندنی در طول تاریخ


لمپارد در ادامه گفت: گیلمور باید از  این که شخصی مانند کین او را تحسین می‌کند خوشحال باشد. اگر او بتواند ایده‌های کین را دنبال کند، هیچ وقت دچار اشتباه نخواهد شد.

لمپارد همچنین گیلمور را با اسکولز مقایسه کرده و اعتقاد دارد او در صورت ادامه همین روند می‌تواند به سطح بازیکنی مانند اسکولز برسد.

سرمربی آبی پوشان لندنی در این باره اظهار داشت: پل اسکولز یکی از بزرگ‌ترین بازیکنانی بود که من برابرش بازی کردم. او توانایی‌های بی نظیری داشت.  

او افزود: من گیلمور را با اسکولز مقایسه نمی‌کنم، اما او توانایی‌های اولیه خود برای تبدیل شدن به بازیکنی در سطح اسکولز را نشان داده و در آینده می‌تواند به اندازه او خوب باشد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار