بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: بهتر است از فرصت پیش آمده استفاده و تقویم لیگ خودمان را با کشور‌های شرق آسیا هماهنگ کنیم.

آدام همتی، بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شرایط این روز‌های تمرین خود اظهار داشت: هر روز ساعت ۱۲ بازیکنان تیم وارد یک برنامه می‌شویم و با کمک مربی بدنساز تیم، برنامه‌های تمرینی را انجام می‌دهیم.

همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

فوتبال، یعنی دویدن، اما ما فقط در حال بدنسازی هستیم

همتی درباره نحوه تمرینات بدنسازی گفت: تمریناتی که انجام می‌دهیم، فشار خاصی روی بدن نمی‌آورد چرا که فوتبال ورزشی است که باید برای آن بدویم. به نظر من من صد در صد فوتبال، به دویدن ارتباط دارد. اما ما بیشتر در حال انجام تمرینات بدنسازی هستیم و به نوعی به دنبال این هستیم که آمادگی خودمان را حفظ کنیم. البته این کار سخت است، چون بیش از یک ماه می‌شود که فوتبال بازی نکرده‌ایم و در خانه مانده‌ایم و این برای یک فوتبالیست کار دشواری است. به هر حال می‌خواهیم آمادگی خودمان را حفظ کنیم تا زمانی که اعلام می‌کنند که می‌توانید دوباره به تمرین‌های گروهی برگردیم مجبور نشویم فشار زیادی به بدن‌هایمان بیاوریم.

رونالدو می‌خندید و دراز و نشست می‌رفت

او که رکورد کریستیانو رونالدو را در چالش دراز و نشست شکسته بود، در خصوص این موضوع بیان کرد: به نظر خودم اصلاً نباید درباره کریستیانو رونالدو اظهار نظر کنم. او یکی از بزرگترین فوتبالیست‌های تاریخ دنیاست و هنگامی که این چالش را انجام می‌داد، در ویدئو می‌بینید که در حال خندیدن بود،  اصلا حتی برای انجام این چالش عرق هم نکرد. ۴۵ ثانیه این حرکت را به راحتی انجام داد و در حین انجام این کار لبخند می‌زد، اما زمانی که من می‌خواستم این چالش را انجام بدهم با تمام وجودم این کار را کردم. تلاش کردم با کیفیت، اما سریع این چالش را انجام بدهم.

همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم


بیشتر بخوانید: آدام همتی رکورد رونالدو را شکست + فیلم


با تمام توانم سعی کردم رکورد رونالدو را بزنم

همتی ادامه داد: هدفم این بود که رکورد کریستیانو رونالدو را بزنم. خوشحالم که این را این کار را کردم. آدام همتی با تمام توانش این چالش را انجام داد، اما کریستیانو رونالدو با لبخند زدن. تصور می‌کنم اگر کریس رونالدو بخواهد با تمام توانش این چالش را انجام بدهد، دفعات بسیار بیشتری نسبت به من این حرکت را می‌تواند انجام بدهد.

از خدایم است که لیگ آغاز شود

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص وقفه طولانی مدت در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم  نظر خودم را بگویم، باید اشاره کنم که افرادی در سازمان لیگ وجود دارند و آن‌ها بهتر از من درباره این موضوع اطلاع دارند. من فوتبالیستی هستم که فقط دوست دارم فوتبالم را بازی کنم و از خدایم است که دوباره لیگ برتر شروع شود، اما افرادی که در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال حضور دارند برای همه مردم تصمیم گیری می‌کنند. چراکه آن‌ها بهتر می‌فهمند که جان مردم مهم‌تر از همه چیز است. البته من هم برای مردم فوتبال بازی می‌کنم و دوست ندارم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند دچار خطر شوند.

همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

جان مردم از همه چیز مهم‌تر است

او گفت: اگر به خاطر بازی نکردن ما حتی یک نفر زنده بماند، بهتر است که لیگ را برگزار نکنیم. چرا که جان مردم از همه چیز مهمتر است، اما مثل همه فوتبالیست‌ها دوست دارم که لیگ ادامه پیدا کند، به شرطی که هیچ خطری برای مردم وجود نداشته باشد. تصور کنید مردم برای روحیه دادن به ما به ورزشگاه‌ها می‌آیند، اما جانشان در خطر باشد.

برگزاری لیگ بدون هواداران، پیشنهاد جذابی نیست

او درباره برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ بدون حضور هواداران تصریح کرد: به عنوان یک فوتبالیست این پیشنهاد جذابیت زیادی ندارد. وقتی هواداران در ورزشگاه حضور دارند، جو خاصی را به وجود می‌آورند. فوتبال ورزشی است که برای مردم است. ما  فوتبال بازی می‌کنیم تا مردم را سرگرم کنیم و برای آن‌ها لذت به ارمغان بیاوریم. حالا اگر آن‌ها نتوانند به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند، فوتبال لذتی نخواهد داشت.

همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم

همتی با اشاره به صحبت‌های امین منوچهری دیگر بازیکن پارس جنوبی گفت: به نظر من هم بهتر است که از این فرصت استفاده کنیم و تقویم رقابت‌های لیگ داخلی خود را با بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و کشور‌های شرق آسیا هماهنگ کنیم تا وقتی که رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد، یک تیم ایرانی دچار تغییرات زیادی نشود. زمانی که در پرسپولیس بودم، بازی‌ها را با یک تیم آغاز و با یک تیم دیگری به پایان رساندیم. به نظر من، بهتر است که از این فرصت استفاده کنیم تا تیم‌های بزرگ مان وقتی راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند، ضرر نکنند.

از انتخاب پارس‌جنوبی راضی‌ام و به هواداران‌مان افتخار می‌کنم

او در خصوص انتخاب پارس جنوبی به عنوان تیم جدید اش در فوتبال ایران اظهار داشت: از انتخابی که داشتم، خیلی راضی هستم. همه می‌دانند که من پرسپولیسی هستم، اما زمانی فرا رسید که باید از این تیم جدا می‌شدم. ابتدا نگران بودم که قرار است برای کدام تیم بازی کنم. اما هومن افاضلی برای حضور در پارس‌جنوبی به من افتخار داد تا بتوانم شاگرد او باشم و بتوانم از او یاد بگیرم. به تیمی که هومن افاضلی درست کرده است، افتخار می‌کنم. نتایج خوبی در بازی‌های اخیر گرفتیم و در حال رشد بودیم. در بازی‌های اخیر موفق شدیم تراکتور را شکست بدهیم و به نوعی در حال رشد بودیم که کرونا به ایران آمد. اما ما راه‌مان را قطعاً ادامه می‌دهیم و برای مردم خونگرم جم تلاش خواهیم کرد. اینجا مردم عاشق تیم‌شان هستند و من به آن‌ها هم افتخار می‌کنم. آن‌ها با دل و جانشان به ورزشگاه می‌آیند و تیم شان را تشویق می‌کنند و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکردم را برای آن‌ها داشته باشم.

همتی: بهتر است تقویم لیگ‌مان را با شرق آسیایی‌ها هماهنگ کنیم/ نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

منبع درآمد ما، فوتبال است

همتی در خصوص مسائل مالی هم بیان کرد: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری مثل تیم پارس جنوبی دچار مشکلات مالی هستند. از زمانی که به پارس جنوبی آمده ام هنوز پولی دریافت نکردم و امیدوار هستم که این مشکل هر چه زودتر برطرف شود. به هر حال فوتبال، شغل و منبع درآمد فوتبالیست‌ها است. دریافت نکردن مبلغ قرارداد‌های‌مان، تا حدودی کار ما را سخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: گلایه بازیکن سابق پرسپولیس از انصاری‌فرد


نمی‌خواهم برای پرسپولیس دردسر درست کنم

او ادامه داد: ۲ سال است که به ایران آمده ام، اما هنوز دریافتی خوبی نداشتم. همچنین برای جدایی از پرسپولیس و آمدن به پارس جنوبی  پول بسیار زیادی را بخشیدم. اما همان پولی را که قرار بود و به من قول داده اند را هم هنوز به من ندادند. حالا شرایط به گونه‌ای برای من پیش رفته‌ است که در حال حاضر به صورت قسطی زندگی می‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر کرونا از ایران برود تا من هم به باشگاه پرسپولیس بروم و جویای مشکلاتم بشوم. نمی‌خواهم برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنم چرا که می‌دانم همین حالا هم پرسپولیس کلی دردسر دارد، اما به هر حال می‌خواستم بگویم که من هم یکی از فوتبالیست‌هایی هستم که به سختی کارش را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار