هواداران تیم فوتبال نساجی مازندران با اهدای خون از بیماران کرونایی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در ادامه حمایت‌های همه جانبه مردم در مقابله با بیماری کرونا، تعدادی از لیدر‌ها و هوادران تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور در مرکز انتقال خون قائم شهر خون اهداء کردند.

نادری معاون فرهنگی با شگاه نساجی مازندران با قدردانی از همت مردم در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، کمک به هموطنان بیمار بویژه بیماران نیازمند به خون را هدف اصلی این پویش اجتماعی و حمایتی نام برد و گفت: دوستداران باشگاه نساجی مازندران با این اقدام نوع دوستانه خواستند بخشی از محبت‌های مردم درحمایت از باشگاه نساجی را جبران کنند.

او با قدردانی از تلاشگران عرصه سلامت، افزود: این حرکت حمایتی لیدر‌های نساجی مازندران این پیام را برای همه هواداران فوتبال بویژه تیم پرطرفدار نساجی مازندران دارد که با مراجعه به مرکز انتقال خون به هموطنان نیازمند خون اهداء کنند.

وکیلی رئیس مرکز انتقال خون قائم شهر هم گفت: در جریان شیوع بیماری کرونا از اسفند ۸۸ تا امروز بیست و پنجم فروردین ۹۹ بیش از ۱۰۵۰ واحد خون از سوی قشر‌های مختلف مردم قائم شهر به نیازمندان گرو‌های مختلف خونی اهدا شده است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار