رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: اقدامات درست و نادرست تغذیه‌ای مردم برای مقابله با کرونا ارزیابی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید راشد جزایری سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اقدامات درست و نادرست تغذیه‌ای برای مقابله با کرونا ویروس ارزیابی می‌شود.

او افزود: در راستای ارزیابی آگاهی، نگرش و عملکرد اقشار مختلف جامعه در کشور در خصوص تغذیه در زمان شیوع بیماری کرونا ویروس کووید ۱۹ با همکاری و حمایت دفتر بهبود تغذیه جامع وزارت متبوع و دانشکده تغذیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، پرسشنامه‌ای طراحی شده است و اطلاعات تغذیه‌ای جامعه به صورت آنلاین در حال گردآوری است.

جزایری اضافه کرد: این اقدام گامی مهم در ارزیابی آگاهی، باور و عملکرد جامعه در مقابله با ویروس کرونا و متعاقباً اتخاذ تدابیر تغذیه‌ای برای ارتقای سلامت جامعه بوده و راهکاری برای ارزیابی وضعیت موجود در شناسایی باور‌ها و اقدامات درست و نادرست تغذیه‌ای می‌باشد.

او در پایان، لینک پرسشنامه به آدرس: https://survey.porsline.ir/s/brqScU ۵/ را جهت در اختیار قرار گرفتن گروه‌های مختلف جامعه اعلام کرد و افزود: گروه‌های مختلف با تکمیل این پرسشنامه سیستم بهداشت و درمان را در برنامه ریزی‌ها و انتقال بهتر آموزه‌های تغذیه سالم به جامعه یاری می‌نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار