فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از کسر داوطلبانه ۲۰ درصدی از حقوق کارکنان این ناحیه برای تامین اقلام مصرفی بین خانواده های کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونا در شرق شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز امروز صبح در جلسه کمک مومنانه این ناحیه، اظهار کرد: بسیج بی ریا، بدون توقع و صبور، در همه حوادث غیر مترقبه در هرجای کشور پرچم دار امدادرسانی و یاری به مردم کشور است.

او ادامه داد: به منظور پاسخ عملی به توصیه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص کمک مومنانه به نیازمند و قشر آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ در ماه مبارک رمضان برنامه‌های جامع و خوبی طرح ریزی شده و در حال انجام است.

سرهنگ مرتضی خسروانی بیان کرد: در گام اول این طرحِ موثر، ۲۰ درصد از حقوق پرسنل این ناحیه به صورت داوطلبانه کسر و برای تامین اقلام ضروری خانواده‌های آسیب دیده اختصاص داده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) با اشاره به فراخوان گردان های بیت المقدس، کوثر و گروه های جهادی تصریح کرد: در صدد هستیم که با محوریت پایگاه ها در شرق شیراز خانواده های آسیب دیده را شناسایی کنیم و با تشکیل شناسنامه ای منسجم به طول ۳ تا ۴ ماه به خانواده‌های آسیب دیده کمک کنیم.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه بسیج ظرفیت شناسایی خانوار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا با محوریت پایگاه‌ها را دارد، افزود: خیرین مردمی هم که تمایل به مشارکت در طرح کمک مومنانه را دارند می توانند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۲۵۷۱-۰۵۸-۰۶۶۰۸۹۹۶-۰۲۵ واریز کنند.

او با اشاره به اینکه کمک های خیرین در همان محدوده سرزمینی به دست نیازمندان می رسد، گفت: اوج این کمک ها از میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تا عید سعید فطر است.

انتهایپیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار