مستقر شدن نیرو‌های شهرداری برای ضدعفونی وسایل نقلیه عمومی

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد از مستقر شدن نیرو‌های شهرداری برای ضدعفونی وسایل نقلیه از فردا در پایانه مسافربری شهری خبر داد.

نورانی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: برای حفظ سلامت شهروندان و ضدعفونی وسایل نقلیه یک گروه ۵ نفره از نیرو‌های سازمان تاکسیرانی از فردا در پایانه مسافربری شهری شروع به کار می‌کنند.

او با اشاره به اینکه سایر گروه های ضدعفونی درمناطق فلکه مادر، سه راه بیمارستان و دانشگاه پیام نور مستقر هستند افزود: شهروندان برای ضد عفونی وسیله نقلیه خودمی توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

اوبا بیان اینکه ناوگان حمل و نقل درون شهری مهاباد با یک سوم ظرفیت از دیروز فعالیت خود را به منظور جابه جایی مسافران آغاز کرده است اضافه کرد: رانندگان موظف هستند که بهداشت مورد نیاز برای جلوگیری از شیوع کرونا شامل ماسک، دستکش، مواد ضدغفونی کننده و پوشش جداسازی راننده از مسافر را برای سلامت خود و دیگران رعایت کنند.

نورانی گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلفی شکایت خود را به شماره تلفن ۴۲۲۳۳۰۰۰ واحد نظارت و بازرسی تاکسیرانی اعلام کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.