مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت:نزدیک به ۷۰ درصد از زائران قبلا در سامانه reserve.haj.ir اطلاعات خود را اصلاح و ثبت نام و حدود ۶۰ درصد پول واریز کردند و تقریبا ۴۰ درصد کاروان‌ها فعلا خالی هستند.

عرب نژاد مدیر حج وزیارت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:با توجه به وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرستان ها، بدینوسیله به منظور تکمیل ظرفیت‌های ذکرشده از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تاریخ ۸۶/۰۲/۱۶ لغایت ۸۶/۰۳/۳۱ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها دعوت به عمل می‌آید تا از روز چهارشنبه ۹۹/۰۱/۲۷ ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به آدرس reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

او افزود:لازم به یادآوری است ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده اند می‌بایست اولا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

عرب نژاد بیان داشت:بدیهی است امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره فوق الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

مدیر حج و زیارت کرمان گفت:درمجموع ۲۰ کاروان در استان کرمان داریم که ۵ کاروان آن برای شهرستان کرمان و ۴ کاروان شهرستان رفسنجان و ۴ کاروان زرند، کوهبنان و ۳ کاروان سیرجان و شهربابک، بم، جیرفت، انار هرکدام یک کاروان دارند.

عرب نژاد تصریح کرد:درمورد اعزام کاروان ها دراین شرایط بیماری کرونا باید ببینیم عربستان چه تصمیمی می‌گیرد وفعلا درمورد اعزام کاروان‌ها اینکه حج انجام می‌شود یا نه چیزی دراین خصوص به ما اعلام نشده است وسازمان حج وزیارت دراین زمینه دارد اقداماتی را انجام می‌دهد که امیدواریم وخداکمک کند که حج انجام شود. واگر انجام نشود تدابیری برای کسانی که ثبت نام کرده اند. اندیشه شده است و تخفیفاتی به آن‌ها داده می‌شود.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: حج و زیارت ، حج99
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار