رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و کنترل بیماری کرونا، ۲ قلیان سرا و ۴ قهوه سرا در تربت حیدریه پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی سعیدی رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این قلیان سرا‌ها و قهوه سرا‌ها بدون هماهنگی و کسب مجوزات لازم همچنان فعال بودند که با نظر مراجع قضایی و با همکاری نیرو‌های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پلمب شدند.

او با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط، تذکرات لازم را برای تعطیل کردن فعالیت به برخی صنوف می‌دهند، افزود: برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، اکیپ‌های مشترک بازرسی از صنوف و اماکن عمومی با همکاری اتاق اصناف، نیروی انتظامی بازدید می‌کنند.

رئیس اداره سلامت محیط و کار معاونت بهداشت با بیان اینکه فعالیت برخی واحد‌های صنفی بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع می‌باشد، ادامه داد: همه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، گیم نت‌ها، قهوه سرا‌ها وقلیان سرا‌ها در شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

انتهای پیام//ا.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.