فرمانده انتظامی خراسان شمالی از انهدام باند سارقان خودرو با ۲۴ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی  گفت: در پی وقوع سرقت‌های زنجیره‌ای خودرو در سطح شهرستان بجنورد از مهر ماه سال گذشته و افزایش غیر عادی سرقت‌های خودرو، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان بجنورد قرار گرفت.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه اعلام وقوع سرقت‌ها از مهر ماه تا اوایل اسفند به تدریج افزایش یافت و از اواسط اسفند ماه تا تعطیلات نوروزی امسال بسیار کم و آمار وقوعات به شدت افزایش پیدا کرده بود، افزود: در این زمینه تحقیقات در خصوص دستگیری سارقان همزمان با شروع وقوعات بصورت مستمر ادامه پیدا کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی ادامه داد: در نهایت با انجام  گشت زنی‌های هدفمند، ماموران به یک دستگاه خودرو پراید فاقد پلاک مشکوک و دستور  توقف صادر و فرد مورد نظر دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۴ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، افزود: در این خصوص ۷ نفر مالخر نیز شناسایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند،عنوان کرد: در بازرسی از محل اختفای این فرد اموال قابل توجهی از جمله کپسول گاز خودرو، باطری، زاپاس و. کشف و تحویل مالباختگان شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.