امام جمعه یزد گفت: با مشارکت و همراهی خیران، بخش خصوصی و سازمان‌ها به خانواده‌های نیازمند و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا کمک شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بااشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا همه محاسبات بین المللی را به هم ریخت، گفت: با مشارکت و همراهی خیران، بخش خصوصی و سازمان‌ها به خانواده‌های نیازمند و کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا کمک شود.

او بهره گیری از ظرفیت محلات و مساجد، شناسایی خانواده‌های نیازمند آبروداری که تحت پوشش نهاد‌های حمایت نیستند، نیازسنجی خانواده‌ها و ارائه کمک‌های ضروری هر خانواده و بهره گیری از ظرفیت واحد‌های صنعتی و معدنی استان از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

آیت الله ناصری با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب در مورد کمک به خانواده‌های نیازمند، بر حفظ آبرو و حیثیت خانواده‌ها تاکید کرد.

بهره گیری از ظرفیت محلات و مساجد، شناسایی خانواده‌های نیازمند آبروداری که تحت پوشش نهاد‌های حمایت نیستند، نیازسنجی خانواده‌ها و ارائه کمک‌های ضروری هر خانواده و بهره گیری از ظرفیت واحد‌های صنعتی و معدنی استان از مسائل مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار